Neohodnoceno

Trailové kolo SPECIALIZED Enduro Expert SATIN OBSIDIAN / TAUPE

Varianta
Můžeme doručit do:
22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 Zvolte variantu
Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zvolte variantu
Kód: 93623-3002 93623-3003 93623-3004 93623-3005 Zvolte variantu
Značka: Specialized
175 000 Kč
Kategorie: Jízdní kola
Velikost kol: 29"
Typ kola: Unisex
Modelový rok: 2023
Rám: FACT 11m carbon chassis and rear-end, 29 S-Sizing Enduro Race Geometry, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 170mm of travel
Vidlice: RockShox Zeb Select Plus, Charger 3 RC2 damper, 15x110mm, 44mm offset, 170mm of travel
Tlumič: RockShox Super Deluxe Coil Select Plus, Rx Trail Tune, 205x60, Trunnion
Řazení: SRAM GX Eagle AXS Controller
Přehazovačka: SRAM GX Eagle AXS, w/ battery cover
Kazeta: Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Kliky: SRAM GX Eagle, DUB, 170mm, 32T
Řetěz: SRAM GX Eagle, 12-speed
Brzdy: SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc
Náboje: Roval, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h - Roval DT Swiss 370, Ratchet LN, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
Ráfky: Roval Traverse 29 Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
Pláště: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Sedlo: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sedlovka: OneUp, Dropper Post-V2, MMX lever, 34.9 (S2:150mm, S3/S4:180mm, S5: 210mm)
Řidítka: Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 30mm rise, 800mm, 35mm clamp
Představec: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Gripy: Deity Lockjaw

Model Enduro Expert měl vždy pořádnou sílu a ani teď tomunení jinak. Dostanete 170 milimetrů nejschopnějšího sjezdového výkonu, který zdolává převýšení s překvapivou lehkostí. Doplňuje ho kompletní odpružení FOX, výkonné kotoučové brzdy a robustní sada kol z lehké slitiny.

  • NEUVĚŘITELNĚ SCHOPNÉ
    Jestliže Enduro vypadá jako jeho sourozenec, Demo, je to proto, že sdílí spoustu DNA pro jízdu z kopce. Enduro se rychle odvaluje na ráfkách 29" a může se díky svému novému designu pochlubit 170 milimetry zdvihu u předního a zadního odpružení, takže snadno pohltí ty největší rázy.
  • PŘEKVAPIVĚ RYCHLÉ ... NA TRAILU NAHORU I DOLŮ
    Dupejte do pedálů a budete překvapeni, jak nové Enduro zrychluje, mnohem více, než byste čekali od něčeho, co umí i sjezd. Odstranili jsme všechny případné technické důvody ke zpomalení a učinili z Endura neuvěřitelně účinný šlapací stroj. Konečný výsledek? Méně houpání. Větší rychlost.
  • RYCHLOST DÍKY FITU
    Rychlost a fit se vzájemně nevylučují, a proto byla progresivní geometrie Enduro navržena pro jízdu nahoru a dolů. Délky sedlových trubek a stack mezi velikostmi dramaticky nerostou, takže si nyní můžete vybrat velikost rámu na základě vaší výšky i stylu jízdy. Spojte tento nový styl velikostí s pozvolnějším úhlem hlavy, větším dosahem a strmější sedlovou trubkou napříč velikostmi a získáíte rychlejší a ovladatelnější kolo, bez ohledu na velikost.

TABULKA VELIKOSTÍ:

Velikostní tabulka

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby. 

RYCHLÉ JAKO...

ZCELA NOVÉ ENDURO

Nové celoodpružené trailové kolo Enduro stoupá rychle, ale poradí si s těmi nejdrsnějšími traily ve velkých rychlostech … a s ledovým klidem. Je to radikálně nové trailové kolo, které má rám inspirovaný modelem Demo, větší zdvih a progresivní geometrii, se kterou budete mít vše pod kontrolou, i když si ukousnete více, než můžete sníst. Sakra, ono vypadá rychle i na obrázku.

article-image

Rychlost začíná u geometrie

V dobách, kdy se ještě o 29“ kolech tradovalo, že totálně zkazí vysokozdvihové kolo, dokázalo původní Enduro 29 se svou vyladěnou geometrií, že tyto úvahy jsou mylné. Nové trailové Enduro má položenější geometrii, delší reach a strmější sedlový úhel a díky tomu je ještě rychlejší a schopnější.
article-image

Vyvážená tuhost rámu

Naším cílem nebylo udělat ten nejtužší možný rám – to by znamenalo noční můru a drkotající zuby. Vyvážená tuhost trailového Enduro pomáhá, aby přední část zatáčela přesně a zadní část držela a jela jako po kolejích i přes ten nejprudší terén.
article-image

Více kontroly

Odpružení je citlivější na malé nerovnosti, přesto je méně náchylné k tomu, aby využívalo celý svůj zdvih moc rychle a nechodilo na doraz.Toho jsme dosáhli zvýšením progresivity odpružení.
article-image

Velká kola, velká setrvačnost.

Velká kola udržují setrvačnost lépe než malá kola – zvláště v technických pasážích. To je důvod, proč Enduro perfektně jede na 29“ kolech. Spojení 170mm zdvihu a velkých kol je neskutečně rychlé.
 
Velikosti podle stylu
 

Sedlové trubky a stack na novém Enduru nerostou dramaticky, když zvětšíme velikost rámu. Místa na různých velikostech najdete dost. To znamená, že si velikost rámu vyberete na základě jízdního stylu. Pokud máte rádi hravé kolo a kratší rozvor? Volte menší velikost? Raději rychlost a stabilitu? Zvolte větší rám.

 
Tradiční velikosti
 

Není tomu tak dávno, kdy byl hlavním identifikátorem velikosti rámu vnitřní délka nohou. Délka sedlové trubky a stack se razantně zvětšovaly pokaždé, když jste zvětšili velikost rámu. To způsobovalo problémy jezdcům, pokud chtěli větší velikost, ale zároveň si nechat dostatek místa nad horní rámovou trubkou.

 
UDĚLALI JSME HO RYCHLEJŠÍ V
 
ROZBITÉM TERÉNU
 
Udělali jsme Enduro ještě rychlejší na těch nejdrsnějších trailech tím, že osa zadního kola se pohybuje více vzad v klíčových oblastech zdvihu. Proč na tom záleží? Protože to snižuje šance, že zadní kolo zůstane "viset" na velké překážce. To znamená více setrvačnosti, více kontroly asamozřejmě více rychlosti.
 
Každé šlápnutí se počítá
 
Nové Enduro je také rychlejší při spurtování a stoupání. Zvýšili jsme anti-squat a efektivitu šlapání tím, že jsme změnili úhel řetězová vzpěry a tvar horního vahadla tlumiče.
 
Nízký znamená rychlejší
 
Nové zavěšení modelu Enduro 29 umisťuje hmotu tlumiče co nejníže a ve středu rámu, aby kolo drželo více při zemi a vy jste jeli s jistotou. A ano, toto vám také pomůže jet rychle
 

Geometrie

 
S2 S3 S4 S5
Délka klik 170mm 170mm 170mm 170mm
Délka sedlovky 150mm 150mm 170mm 170mm
Šířka řídítek 800mm 800mm 800mm 800mm
Délka představce 40mm 50mm 50mm 50mm
Šířka sedla 155mm 143mm 143mm 143mm
Stack (low BB) 616mm 620mm 629mm 638mm
Reach (low BB) 437mm 464mm 487mm 511mm
Délka hlavové trubky 95mm 100mm 110mm 120mm
Head-Tube Angle (low BB) 63.9° 63.9° 63.9° 63.9°
Úhel hlavové trubky 64.3mm 64.3mm 64.3mm 64.3mm
Výška středu (nízké nastavení) 347mm 347mm 347mm 347mm
Výška středu 354mm 354mm 354mm 354mm
B-B Drop (low BB) 28mm 28mm 28mm 28mm
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) 21mm 21mm 21mm 21mm
Trail (low BB) 132mm 132mm 132mm 132mm
Délka vidlice (celá) 581mm 581mm 581mm 581mm
Vyosení vidlice (offset) 46mm 46mm 46mm 46mm
Front-Center (low BB) 777mm 806mm 833mm 862mm
Délka řetězové vzpěry 442mm 442mm 442mm 442mm
Rozvor 1217mm 1246mm 1274mm 1302mm
Délka sedlové trubky 400mm 420mm 440mm 465mm
Úhel sedlové trubky 76° 76° 76° 76°
Délka horní trubky (horizontální) 591mm 619mm 644mm 670mm
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX