Trailové kolo SPECIALIZED Enduro Comp SATIN BROWN TINT / HARVEST GOLD
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 29" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2023 |
Rám: | FACT 11m carbon chassis and rear-end, 29 S-Sizing Enduro Race Geometry, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 170mm of travel |
Vidlice: | RockShox Zeb Select, Charger RC damper, 15x110mm, 44mm offset, 170mm of travel |
Tlumič: | RockShox Super Deluxe Coil Select Plus, Rx Trail Tune, 205x60, Trunnion |
Řazení: | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Přehazovačka: | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Kazeta: | SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t |
Kliky: | SRAM X1 6K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm - 30T |
Řetěz: | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Brzdy: | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc |
Náboje: | Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h - Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
Ráfky: | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Pláště: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Sedlo: | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Sedlovka: | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL LE lever, 34.9mm, S2-S3:150mm, S4-S5:170mm |
Řidítka: | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Představec: | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Gripy: | Specialized Trail Grips |
Enduro Comp má skvělou výbavu za přijatelný rozpočet.Má stejný rám jako modely Elite a Expert a společně se spolehlivými komponenty, které zahrnují účinné čtyřpístkové bzdy, řazen 1x se širokým rozsahem a schopné odpružení od Rockshoxu.
- NEUVĚŘITELNĚ SCHOPNÉ
Jestliže Enduro vypadá jako jeho sourozenec, Demo, je to proto, že sdílí spoustu DNA pro jízdu z kopce. Enduro se rychle odvaluje na ráfkách 29" a může se díky svému novému designu pochlubit 170 milimetry zdvihu u předního a zadního odpružení, takže snadno pohltí ty největší rázy. - PŘEKVAPIVĚ RYCHLÉ ... NA TRAILU NAHORU I DOLŮ
Dupejte do pedálů a budete překvapeni, jak nové Enduro zrychluje, mnohem více, než byste čekali od něčeho, co umí i sjezd. Odstranili jsme všechny případné technické důvody ke zpomalení a učinili z Endura neuvěřitelně účinný šlapací stroj. Konečný výsledek? Méně houpání. Větší rychlost. - RYCHLOST DÍKY FITU
Rychlost a fit se vzájemně nevylučují, a proto byla progresivní geometrie Enduro navržena pro jízdu nahoru a dolů. Délky sedlových trubek a stack mezi velikostmi dramaticky nerostou, takže si nyní můžete vybrat velikost rámu na základě vaší výšky i stylu jízdy. Spojte tento nový styl velikostí s pozvolnějším úhlem hlavy, větším dosahem a strmější sedlovou trubkou napříč velikostmi a získáíte rychlejší a ovladatelnější kolo, bez ohledu na velikost.
TABULKA VELIKOSTÍ:
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
RYCHLÉ JAKO... ZCELA NOVÉ ENDURONové celoodpružené trailové kolo Enduro stoupá rychle, ale poradí si s těmi nejdrsnějšími traily ve velkých rychlostech … a s ledovým klidem. Je to radikálně nové trailové kolo, které má rám inspirovaný modelem Demo, větší zdvih a progresivní geometrii, se kterou budete mít vše pod kontrolou, i když si ukousnete více, než můžete sníst. Sakra, ono vypadá rychle i na obrázku. |
|
Rychlost začíná u geometrieV dobách, kdy se ještě o 29“ kolech tradovalo, že totálně zkazí vysokozdvihové kolo, dokázalo původní Enduro 29 se svou vyladěnou geometrií, že tyto úvahy jsou mylné. Nové trailové Enduro má položenější geometrii, delší reach a strmější sedlový úhel a díky tomu je ještě rychlejší a schopnější.
|
|
Vyvážená tuhost rámuNaším cílem nebylo udělat ten nejtužší možný rám – to by znamenalo noční můru a drkotající zuby. Vyvážená tuhost trailového Enduro pomáhá, aby přední část zatáčela přesně a zadní část držela a jela jako po kolejích i přes ten nejprudší terén.
|
|
Více kontrolyOdpružení je citlivější na malé nerovnosti, přesto je méně náchylné k tomu, aby využívalo celý svůj zdvih moc rychle a nechodilo na doraz.Toho jsme dosáhli zvýšením progresivity odpružení.
|
|
Velká kola, velká setrvačnost.Velká kola udržují setrvačnost lépe než malá kola – zvláště v technických pasážích. To je důvod, proč Enduro perfektně jede na 29“ kolech. Spojení 170mm zdvihu a velkých kol je neskutečně rychlé.
|
|
Velikosti podle stylu
Sedlové trubky a stack na novém Enduru nerostou dramaticky, když zvětšíme velikost rámu. Místa na různých velikostech najdete dost. To znamená, že si velikost rámu vyberete na základě jízdního stylu. Pokud máte rádi hravé kolo a kratší rozvor? Volte menší velikost? Raději rychlost a stabilitu? Zvolte větší rám. |
|
Tradiční velikosti
Není tomu tak dávno, kdy byl hlavním identifikátorem velikosti rámu vnitřní délka nohou. Délka sedlové trubky a stack se razantně zvětšovaly pokaždé, když jste zvětšili velikost rámu. To způsobovalo problémy jezdcům, pokud chtěli větší velikost, ale zároveň si nechat dostatek místa nad horní rámovou trubkou. |
|
UDĚLALI JSME HO RYCHLEJŠÍ V
ROZBITÉM TERÉNU
Udělali jsme Enduro ještě rychlejší na těch nejdrsnějších trailech tím, že osa zadního kola se pohybuje více vzad v klíčových oblastech zdvihu. Proč na tom záleží? Protože to snižuje šance, že zadní kolo zůstane "viset" na velké překážce. To znamená více setrvačnosti, více kontroly asamozřejmě více rychlosti.
|
|
Každé šlápnutí se počítá
Nové Enduro je také rychlejší při spurtování a stoupání. Zvýšili jsme anti-squat a efektivitu šlapání tím, že jsme změnili úhel řetězová vzpěry a tvar horního vahadla tlumiče.
|
|
Nízký znamená rychlejší
Nové zavěšení modelu Enduro 29 umisťuje hmotu tlumiče co nejníže a ve středu rámu, aby kolo drželo více při zemi a vy jste jeli s jistotou. A ano, toto vám také pomůže jet rychle
|
|
Geometrie
S2 | S3 | S4 | S5 | |
---|---|---|---|---|
Délka klik | 170mm | 170mm | 170mm | 170mm |
Délka sedlovky | 150mm | 150mm | 170mm | 170mm |
Šířka řídítek | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Délka představce | 40mm | 50mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Stack (low BB) | 616mm | 620mm | 629mm | 638mm |
Reach (low BB) | 437mm | 464mm | 487mm | 511mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 100mm | 110mm | 120mm |
Head-Tube Angle (low BB) | 63.9° | 63.9° | 63.9° | 63.9° |
Úhel hlavové trubky | 64.3mm | 64.3mm | 64.3mm | 64.3mm |
Výška středu (nízké nastavení) | 347mm | 347mm | 347mm | 347mm |
Výška středu | 354mm | 354mm | 354mm | 354mm |
B-B Drop (low BB) | 28mm | 28mm | 28mm | 28mm |
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) | 21mm | 21mm | 21mm | 21mm |
Trail (low BB) | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm |
Délka vidlice (celá) | 581mm | 581mm | 581mm | 581mm |
Vyosení vidlice (offset) | 46mm | 46mm | 46mm | 46mm |
Front-Center (low BB) | 777mm | 806mm | 833mm | 862mm |
Délka řetězové vzpěry | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm |
Rozvor | 1217mm | 1246mm | 1274mm | 1302mm |
Délka sedlové trubky | 400mm | 420mm | 440mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 76° | 76° | 76° | 76° |
Délka horní trubky (horizontální) | 591mm | 619mm | 644mm | 670mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.