Madone SL 5 Gen 8 je ideální kolo pro ty, kdo hledají výkonné superkolo za příznivější cenu. Nabízí stejné technologie rámu jako verze SLR, včetně aerodynamicky tvarovaných trubek a lehké technologie IsoFlow zaručující pohodlí. Má však cenově výhodnější komponenty, takže vám zbydou peníze na startovné i dopravu.
Silniční kolo TREK Madone SL 5 Gen 8 Matte Deep Smoke
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2025 |
Rám: | 500 Series OCLV Carbon, Full System Foil Tube Shaping, IsoFlow Seatpost, RCS Headset System, Electronic or Mechanical Shifting, Detachable Aero Chainstay, T47 BB Bottom Bracket, Flat Mount Disc, UDH, 142x12mm thru-axle |
Vidlice: | Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle |
Řazení: | Shimano 105 R7120, 12 speeds |
Přehazovačka: | Shimano 105 R7100, navářka, down swing |
Přesmykač: | Shimano 105 R7100, derailleur max. 36 teeth |
Kliky: | Shimano 105 R7100, 50/34, length 165/170/172,5/175mm |
Kazeta: | Shimano 105 7101, 11-34, 12 speed |
Řetěz: | Shimano SLX M7100, 12 speeds |
Brzdy: | Shimano 105 hydraulic disc |
Zapletená kola: | Bontrager Paradigm SL, tubeless option, 21mm rim width, 100 x 12mm thru axle - Bontrager Paradigm SL, tubeless option, rim width 21mm, thru axle 142 x 12mm |
Pláště: | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700 x 28 mm |
Sedlo: | Bontrager Aeolus Comp, steel rails, 145/155 mm width |
Sedlovka: | Madone aerodynamic carbon seatpost, 0 mm offset, short/long length |
Představec: | Trek RCS Pro, -7 degree, 80/90/100/110mm length |
Řidítka: | Bontrager Comp, Alloy, 31.8mm, 80mm Reach, 121mm Arch, 36/38/40/42cm Width Between Levers, 40/42/44/46cm Width Between Arches |
Omotávka: | Bontrager Supertack Perf |
Madone SL 5 Gen 8 je lehké aerodynamické silniční kolo se špičkovou závodní technologií za příznivější cenu. Nabízí podobné aerodynamické výhody jako dražší Madone SLR Gen 8, ale je vyrobeno z cenově výhodnějšího karbonu OCLV řady 500 a má dvoudílný kokpit se skrytým vedením lanek. Jeho závodní geometrie umožňuje rychlé sprinty i ovladatelnost při rychlých sjezdech. Sada Shimano 105 je cenově příznivější a stále zaručuje spolehlivé mechanické řazení.
Je pro vás vhodné, pokud… |
Získáte toto vybavení |
Na závěr |
||
Chcete lehoučké silniční závodní kolo, které vás finančně nezruinuje. Věnujete se závodění, skupinovým vyjížďkám i sólo stoupáním plným zatáček. Nechcete proto žádný kompromis mezi účinností šlapání do kopců a aerodynamikou. Postačí vám cenově výhodnější komponenty, díky nimž si můžete dříve dovolit pořídit své vysněné kolo. |
Nesmírně lehký rám z karbonu OCLV řady 500 s aerodynamicky tvarovanými trubkami a technologií IsoFlow zaručující pohodlí. Oproti elektronickým sadám zaručuje 2x12 Shimano 105 přesné a bezproblémové mechanické řazení. Bezdušová kola odolná proti defektu, která snižují valivý odpor, a hydraulické kotoučové brzdy. |
|
Proč si je zamilujete
- Revoluční aerodynamické tvary trubek Full System Foil nově definují, jak vypadá rychlost, a pomáhají optimalizovat aerodynamiku celého kola.
- Cenově výhodnější rám z karbonu OCLV řady 500 a nové tvary trubek šetří hmotnost tam, kde je to nejdůležitější, takže snadno vyletíte na vrcholek kopce.
- Spolehlivá sada Shimano 105 zaručuje přesné a spolehlivé řazení za výhodnou cenu.
- Technologie IsoFlow zaměřená na pohodlí nezvyšuje hmotnost a je ideální na závody. Lze tak podávat vyšší výkon celý den bez potřeby obětovat nízkou hmotnost či aerodynamiku.
Naše dosud nejlehčí Madone SL DiscDíky novým lehkým, rychlým a aerodynamicky tvarovaným trubkám z odlehčeného, avšak cenově dostupnějšího karbonu OCLV řady 500 je Gen 8 naše nejlehčí Madone SL Disc a ideální vrchařské kolo. |
||
Nově definuje, jak vypadá rychlostRevoluční nový aerodynamický tvar trubek Full System Foil zlepšuje proudění vzduchu podél celého kola a zároveň zachovává lehkost, po které vrchaři touží. Navíc byl celý systém jezdce pečlivě navržen a důkladně testován, aby byl všude rychlejší. |
||
Prvek IsoFlow je nyní o 80 % pružnější ve svislém směruDále jsme vypilovali technologii zaměřenou na pohodlí při závodech a téměř jsme zdvojnásobili pružnost ve svislém směru, takže můžete déle podávat vyšší výkon. |
||
Vychází ze závoděníNa designu Madone SL se svými podněty podíleli nejrychlejší sprintéři a vrchaři týmu Lidl-Trek. |
||
Nastavitelný aerodynamický kokpitMadone Gen 8 je v pákách užší než v obloucích, takže lze rovnou za jízdy upravit pozici a maximalizovat aerodynamiku nebo výkon. Dvoudílný design umožňuje rychle a snadno vše vyladit. |
||
Přídavné aerodynamické lahve kolo ještě více zrychlujíDesign přídavných aerodynamických lahví a košíků RSL odpovídá aerodynamickým tvarům Full System Foil kola Madone, takže je celý systém kolem jezdce ještě rychlejší. |
||
Aktualizace velikostí silničních kolSjednotili jsme počet velikostí a omezili jejich překrývání, abychom vám výběr té nejvhodnější co nejvíce usnadnili. |
||
Shimano 105Díky technologii řazení zděděné od mechanické verze Ultegra a Dura-Ace nabízí Shimano 105 špičkové řazení za příznivou cenu. Ať už dojíždíte celoročně, nebo trénujete na velký závod, nesmírně výkonný pohon Shimano 105 vás nebude brzdit ani při vašem sportovním růstu. |
||
Toto kolo se nedodává s pedály, protože na novém kole se vám bude jezdit lépe, když si pedály vyberete sami. Prohlédněte si našeho průvodce pedály a vyberte si takové, které budou odpovídat vašemu jízdnímu stylu. Doporučujeme silniční pedály s nášlapy pro lepší ovladatelnost a výkon. |
||
Na každou sadu karbonových kol poskytujeme záruku v rámci věrnostního programu na karbonová kola Carbon Care. V případě nepravděpodobného poškození karbonových kol Bontrager během prvních dvou let vlastnictví vám kola opravíme či vyměníme zcela zdarma. |
||
Geometrie kola Madone Gen 8 usazuje jezdce do nejrychlejší pozice mimo proudění větru. Nadále vyhovuje velkému množství jezdců. |
||
Brzdové a řadicí kabely nejaerodynamičtějšího kola jsou vedeny uvnitř rámu pro maximálně elegantní a aerodynamický výkon. |
||
Středové složení T47 se závity není jen úžasně spolehlivé. Je také nenáročné na údržbu a nabízí mimořádnou tuhost, od níž se pak odvíjí i lepší přenos energie a vyšší účinnost šlapání. |
||
Technologie Bontrager umožňuje instalovat příslušenství přímo na představec pro výsledný elegantní vzhled a maximálně snadné použití. |
||
Celoživotní záruka Karbonová kola sníží hmotnost vašeho stroje a zlepší váš výkon. Když zvolíte značku Bontrager, vaše investice bude chráněna. Původní majitel získá na všechna karbonová kola Bontrager celoživotní záruku. |
Velikosti
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Kolik měříte?Výšku změříte tak, že se naboso postavíte ke zdi tak, abyste se jí dotýkali zády, patami, rameny a hlavou. Hleďte přímo před sebe, na hlavu položte knihu nebo jiný rovný předmět a pomalu odstupte ode zdi. Předmět by měl být vodorovně s podlahou. Označte místo, kde se spodní strana předmětu dotýká zdi. Vaše výška je naměřená vzdálenost od podlahy ke značce na zdi. |
Jakou máte délku vnitřního švu?Způsob měření: Postavte se naboso zády těsně ke stěně. Vezměte si do ruky svinovací metr. Začněte měřit od země u vnitřní strany chodidla a vysuňte jej až do oblasti rozkroku, jako byste seděli v sedle. Změřte vzdálenost mezi rozkrokem a zemí, což je délka vnitřního švu. Délka vnitřního švu je důležitá pro správnou velikost kola. Měřte proto prosím pečlivě. |
Velikost | Výška jezdce | Vnitřní šev |
---|---|---|
XS |
143 - 158 cm 4'8" - 5'2" |
67 - 74 cm 26" - 29" |
S |
158 - 162 cm 5'2" - 5'4" |
74 - 76 cm 29" - 30" |
M |
162 - 173 cm 5'4" - 5'8" |
76 - 81 cm 30" - 32" |
ML |
173 - 179 cm 5'8" - 5'10" |
81 - 84 cm 32" - 33" |
L |
179 - 188 cm 5'10" - 6'2" |
84 - 88 cm 33" - 35" |
XL |
188 - 213 cm 6'2" - 7'0" |
88 - 100 cm 35" - 39" |
Geometrie
Písmeno velikosti rámu | A — Sedlová trubka | B — Úhel sedlové trubky | C — Délka hlavové trubky | D — Úhel hlavy | E — Horní rámová trubka | G — Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení | H — Délka řetězové vzpěry | I — Offset | J — Trail | K — Rozvor kola | L — Vzdálenost středu horní rámové trubky od země | M — Dosah rámu | N — Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení | Minimální výška ližiny sedla (s krátkou sedlovkou) | Maximální výška ližiny sedla ( krátkou sedlovkou) | Minimální výška ližiny sedla (s dlouhou sedlovkou) | Maximální výška ližiny sedla (s dlouhou sedlovkou) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
XS | 40.4 | 73.8° | 10.0 | 71.6° | 51.7 | 7.2 | 41.0 | 5.0 | 6.1 | 97.1 | 70.9 | 37.0 | 50.7 | 54.9 | 61.2 | 59.2 | 65.4 |
S | 44.0 | 73.8° | 12.1 | 72.2° | 53.2 | 7.2 | 41.0 | 4.5 | 6.2 | 97.6 | 74.0 | 37.8 | 53.0 | 58.5 | 64.8 | 62.8 | 69.0 |
M | 47.6 | 73.6° | 13.6 | 72.9° | 54.5 | 7.0 | 41.0 | 4.5 | 5.8 | 98.1 | 76.8 | 38.4 | 54.6 | 62.1 | 68.4 | 66.4 | 72.6 |
ML | 51.2 | 73.4° | 15.0 | 73.5° | 55.7 | 7.0 | 41.0 | 4.0 | 5.9 | 98.0 | 79.4 | 38.9 | 56.2 | 65.7 | 72.0 | 70.0 | 76.2 |
L | 54.8 | 73.4° | 17.2 | 73.8° | 56.8 | 6.8 | 41.1 | 4.0 | 5.7 | 99.0 | 82.5 | 39.4 | 58.2 | 69.3 | 75.6 | 73.6 | 79.8 |
XL | 60.9 | 73.4° | 20.1 | 73.9° | 58.4 | 6.8 | 41.2 | 4.0 | 5.7 | 100.7 | 86.9 | 40.2 | 61.0 | 75.4 | 81.7 | 79.7 | 85.9 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.