Silniční kolo TREK Émonda ALR 6 Dnister Black
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2023 |
Rám: | Ultralight 300 Series Alpha Aluminum, Invisible Weld technology, tapered head tube, Control Freak internal routing, DuoTrap S compatible, flat mount disc, 142x12mm thru axle |
Vidlice: | Emonda SL full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
Řazení: | Shimano 105 R7170, 12 speed |
Přehazovačka: | Shimano R7150 |
Přesmykač: | Shimano 105 R7150 Di2, welder, down swing |
Kliky: | Shimano 105 R7100, 50/34 (compact), 170/172,5/175mm length |
Kazeta: | Shimano 105 7100, 11-34, 12 speed |
Řetěz: | Shimano SLX M7100, 12 speeds |
Brzdy: | Shimano 105 hydraulic disc, flat mount |
Náboje: | Bontrager alloy, sealed bearing, centerlock disc, 100x12mm thru axle - Bontrager alloy, sealed bearing, centerlock, Shimano 11-speed freehub, 142x12mm thru axle |
Ráfky: | Bontrager Paradigm SL, tubeless option, 24 holes, 21mm width, Presta valve |
Pláště: | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700x25c |
Sedlo: | Bontrager Verse Comp, steel rails |
Sedlovka: | Bontrager Comp, 6061 alloy, 27.2mm, 8mm offset, 250/330mm length |
Řidítka: | Bontrager Elite Bontrager Elite VR-C, alloy, 31.8mm, 100mm reach, 124mm arc, 38/40/42/44cm width |
Představec: | Bontrager RCS Pro, -7 degree, 70/80/90/100/110 mm length |
Omotávka: | Bontrager Supertack Perf Handlebar Wrap |
Émonda ALR 6 je závodní silniční kolo se špičkovým slitinovým rámem, který je neuvěřitelně lehký, rychlý a mnohem dostupnější než karbonové modely stejné úrovně. Lehký rám má špičkovou silniční závodní geometrii H1.5, integrovaný kokpit a tvarované trubky Kammtail, které přinášejí aerodynamickou výhodu. Kolo je osazeno bezdrátovým elektronickým pohonem Shimano 105 Di2, který je rychlý a spolehlivý. Má vylepšená kola umožňující použití bezdušových plášťů, jež jsou odolná proti defektům a hravě zvládají drsné povrchy.
Je pro vás vhodné, pokud… |
Získáte toto vybavení |
Na závěr |
Chcete lehké a elegantní kolo s neuvěřitelně dobrou ovladatelností. Slitinová Émonda je známá svou bezkonkurenční cenou. Hledáte rychlé silniční kolo s novým bezdrátovým elektronickým pohonem Shimano 105 Di2. | Mimořádně lehký rám z hliníku Alpha řady 300 s aerodynamicky tvarovanými trubkami Kammtail a technologií nenápadných svarů Invisible Weld, karbonová vidlice Émonda SL, která pohlcuje vibrace, vnitřní vedení lanek v rámu i vidlici, bezdrátové elektronické řazení 2x12 Shimano 105 Di2, kola Bontrager Paradigm umožňující použití bezdušových plášťů a představec RCS Pro pro elegantnější integraci lanek. | Vzhled a jízdní vlastnosti karbonového kola za cenu toho hliníkového. Vzhledem a výkonem dokáže slitina úspěšně konkurovat karbonu. Naše nejlepší slitinové kolo Émonda se dodává s vylepšenými koly a rychlým a spolehlivým elektronickým pohonem Shimano 105 Di2. |
Proč si je zamilujete
- Zcela nový rám je lehčí a elegantnější než předchozí modely ALR, má aerodynamicky tvarované trubky Kammtail a ještě uspořádanější vedení lanek.
- Bezdrátový pohon 105 Di2 zajišťuje rychlejší, hladší a hbitější řazení.
- Rychle zvládá stoupání, skvěle řeže zatáčky a sjezdy dává s jistotou.
- Má stejnou závodní geometrii jako naše nejšpičkovější karbonová závodní kola Émonda a nabízí jízdní vlastnosti srovnatelné s mnohem dražšími karbonovými koly.
- Díky vnitřnímu vedení je životnost bowdenů delší a kolo má elegantnější vzhled.
Představec kompatibilní s technologií Blendr
Technologie Bontrager Blendr umožňuje instalovat příslušenství přímo na představec pro výsledný elegantní vzhled a maximálně snadné použití.
|
||
Diskové brzdy s úchytem Flat Mount
Nové diskové brzdy Flat Mount jsou elegantnější, lehčí a menší než tradiční diskové brzdy a poskytují mimořádný výkon a účinnost i v drsných podmínkách.
|
||
Technologie nenápadných svarů Invisible Weld
Revoluční technologie svařování vytváří lepší šev mezi trubkami, čímž se zvyšuje odolnost a současně používá méně materiálu.
|
||
Geometrie H2
H2 je optimální geometrií pro většinu jezdců, včetně řady našich špičkových atletů, díky němu mohou sedět ve správné poloze pro sílu a výkon.
|
Velikosti
Velikost | Výška jezdce | Vnitřní šev |
---|---|---|
47 |
152 - 158 cm 5'0" - 5'2" |
71 - 75 cm 28" - 30" |
50 |
158 - 163 cm 5'2" - 5'4" |
74 - 77 cm 29" - 30" |
52 |
163 - 168 cm 5'4" - 5'6" |
76 - 79 cm 30" - 31" |
54 |
168 - 174 cm 5'6" - 5'9" |
78 - 82 cm 31" - 32" |
56 |
174 - 180 cm 5'9" - 5'11" |
81 - 85 cm 32" - 33" |
58 |
180 - 185 cm 5'11" - 6'1" |
84 - 87 cm 33" - 34" |
60 |
185 - 190 cm 6'1" - 6'3" |
86 - 90 cm 34" - 35" |
62 |
190 - 195 cm 6'3" - 6'5" |
89 - 92 cm 35" - 36" |
Geometrie
Rozměry jsou v cm, pokud není uvedeno jinak.
Číslo velikosti rámu | A — Sedlová trubka | B — Úhel sedlové trubky | C — Délka hlavové trubky | D — Úhel hlavy | E — Horní rámová trubka | G — Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení | H — Délka řetězové vzpěry | I — Offset | J — Trail | K — Rozvor kola | L — Vzdálenost středu horní rámové trubky od země | M — Dosah rámu | N — Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení | Délka představce |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
47 cm | 42.4 | 74.6° | 10.0 | 72.1° | 51.2 | 7.2 | 41.0 | 4.5 | 6.8 | 97.2 | 69.2 | 37.3 | 50.7 | 70.0 |
50 cm | 45.3 | 74.6° | 11.1 | 72.1° | 52.1 | 7.2 | 41.0 | 4.5 | 6.2 | 97.4 | 71.1 | 37.8 | 52.1 | 80.0 |
52 cm | 48.3 | 74.2° | 12.1 | 72.8° | 53.4 | 7.2 | 41.0 | 4.5 | 5.8 | 97.7 | 73.2 | 38.3 | 53.3 | 90.0 |
54 cm | 49.6 | 73.7° | 13.1 | 73.0° | 54.3 | 7.0 | 41.0 | 4.5 | 5.6 | 98.1 | 74.4 | 38.6 | 54.1 | 90.0 |
56 cm | 52.5 | 73.3° | 15.1 | 73.5° | 55.9 | 7.0 | 41.0 | 4.0 | 5.8 | 98.3 | 76.8 | 39.1 | 56.3 | 100.0 |
58 cm | 55.3 | 73.0° | 17.1 | 73.8° | 57.4 | 6.8 | 41.1 | 4.0 | 5.7 | 99.2 | 79.3 | 39.6 | 58.1 | 100.0 |
60 cm | 57.3 | 72.8° | 19.1 | 73.9° | 58.6 | 6.8 | 41.1 | 4.0 | 5.6 | 100.1 | 81.1 | 39.9 | 60.1 | 110.0 |
62 cm | 59.3 | 72.5° | 21.1 | 73.9° | 59.8 | 6.8 | 41.2 | 4.0 | 5.6 | 101.0 | 82.9 | 40.3 | 62.0 | 110.0 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.