Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 Gloss Carbon / Metallic White Silver
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2025 |
Rám: | Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice: | Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Řazení: | Shimano Ultegra Di2 R8170 |
Přehazovačka: | Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed |
Přesmykač: | Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on |
Kazeta: | Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t |
Kliky: | Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter - 52/36 |
Řetěz: | Shimano Ultegra, 12-speed |
Brzdy: | Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc |
Zapletená kola: | Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth - Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth |
Pláště: | S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm |
Sedlo: | Power Pro with Mirror |
Sedlovka: | S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset |
Řidítka: | Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem |
Představec: | Tarmac integrated stem, 6-degree |
Omotávka: | Supacaz Super Sticky Kush |
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti letech vývoje je to více než nejrychlejší Tarmac všech dob - je to nejrychlejší závodní kolo na světě. Máte na to nohy?
Samotná aerodynamika nebo nízká hmotnost závody nevyhrávají - důležitá je rychlost. Dosažení této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti. Díky simulacím závodů s využitím reálných dat náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na tratích, na kterých záleží - o 16,6 sekundy rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán - San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání Tourmalet.
- BEYOND GENDER: Mezi dvěma cyklisty - muži může být větší rozdíl než mezi mužem a ženou. Samotné pohlaví neposkytuje zdaleka dostatek dat pro specializaci, a to znamená, že vytváření mužských nebo ženských kol je svévolné a zastaralé. Každý jezdec může získat výhodu další úrovně Tarmac SL8. Nehledáme rozdíly, kde nejsou.
- Tarmac SL8 Expert nabízí výjimečný výkon díky kompletní sadě SRAM Rival eTap AXS s měřičem výkonu, karbonovým kolům C38 připraveným na bezdušový provoz a představcem SL7 s řídítky Specialized Expert Shallow Drop z lehké slitiny, což z něj dělá dostupné kolo nabité výkonem.
TABULKA VELIKOSTÍ:
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
AERO VE VŠEM Aero je tam, kde je důležité - na náběžné hraně - a ne jen tam, kde dobře vypadá. Vytvořili jsme tak naše dosud nejeerodynamičtější silniční kolo. Ano, je více aero než model Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému přednímu kuželu - Speed Sniffer. Posunutím sloupku vidlice v hlavové trubce dozadu - sloupku, který určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší odporu vzduchu. S využitím nových pravidel UCI má model Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující "špinavý" vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce? |
MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO Tarmac SL8 převzal poznatky z modelu Aethos, aby mohl být snadno postaven na minimum UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tým dodal rám s ohromující hmotností 685 gramů - o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoli jiného na World Tour*. Díky schopnosti učinit z nízké hmotnosti nejvyšší prioritu, byly v oblasti spodní trubky, sedlové trubky a zadní části kola použity poznatky z modelu Aethos. Tvar rámu přenáší zátěž tak efektivně, že se další karbonové vrstvy tuhosti stávají zbytečnými. |
PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ Díky obrovskému nárůstu poměru tuhosti a hmotnosti - zlepšení o 33 % oproti modelu SL7 - posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní reakce a geometrii osvědčenou na mistrovství světa na vyšší úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, která nastavuje nová měřítka pro pohodlí závodních kol. Díky naší konstrukci Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % vyšší poddajnost, takže se vznáší nad nerovnostmi s pocitem, který je ve světě závodních kol jedinečný. Osvědčená geometrie Tarmacu a 32mm prostor pro plášťě jsou shodné s modelem SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a univerzálnost pro použití plášťů s vyšším objemem, pokud je to potřeba. |
Geometrie
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165 mm | 165 mm | 170 mm | 172,5 mm | 172,5 mm | 175 mm | 175 mm |
Šířka řídítek | 360 mm | 380 mm | 400 mm | 420 mm | 420 mm | 440 mm | 440 mm |
Délka představce | 70 mm | 80 mm | 90 mm | 100 mm | 100 mm | 110 mm | 110 mm |
Šířka sedla | 155 mm | 155 mm | 155 mm | 143 mm | 143 mm | 143 mm | 143 mm |
Délka sedlovky | 300 mm | 300 mm | 300 mm | 380 mm | 380 mm | 380 mm | 380 mm |
Rám - stack | 501 mm | 514 mm | 527 mm | 544 mm | 565 mm | 591 mm | 612 mm |
Rám - dosah | 366 mm | 375 mm | 380 mm | 384 mm | 395 mm | 402 mm | 408 mm |
Stack to Stem | 509 mm | 522 mm | 535 mm | 552 mm | 573 mm | 599 mm | 620 mm |
Sáhněte na Stem | 363 mm | 372 mm | 377 mm | 381 mm | 393 mm | 400 mm | 406 mm |
Délka hlavové trubky | 99 mm | 109 mm | 120 mm | 137 mm | 157 mm | 184 mm | 204 mm |
Úhel hlavové trubky | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Výška středového složení | 266 mm | 266 mm | 266 mm | 268 mm | 268 mm | 268 mm | 268 mm |
BB Drop | 74 mm | 74 mm | 74 mm | 72 mm | 72 mm | 72 mm | 72 mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 71 mm | 63 mm | 58 mm | 58 mm | 55 mm | 55 mm | 52 mm |
Délka celé vidlice | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm |
Vyosení vidlice (offset) | 47 mm | 47 mm | 47 mm | 44 mm | 44 mm | 44 mm | 44 mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 572 mm | 574 mm | 577 mm | 579 mm | 592 mm | 606 mm | 613 mm |
Délka řetězové vzpěry | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm |
Rozvor | 970 mm | 973 mm | 975 mm | 978 mm | 991 mm | 1006 mm | 1013 mm |
Délka horní trubky, horizontální | 496 mm | 509 mm | 531 mm | 541 mm | 563 mm | 577 mm | 595 mm |
Výška rámu v rozkroku | 723 mm | 735 mm | 746 mm | 768 mm | 786 mm | 808 mm | 834 mm |
Délka sedlové trubky | 433 mm | 445 mm | 456 mm | 473 mm | 494 mm | 515 mm | 545 m |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.