Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS Satin Pink Tint Over Silver Dust / Silver Dust
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2025 |
Rám: | Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice: | Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Řazení: | SRAM Force eTap AXS |
Přehazovačka: | SRAM Force eTAP AXS, 12-speed |
Přesmykač: | SRAM Force eTAP AXS, braze-on |
Kazeta: | SRAM Force, 12-speed, 10-33t |
Kliky: | SRAM Force DUB, Power Meter - 48/35t |
Řetěz: | SRAM Force 12-speed |
Brzdy: | SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc |
Zapletená kola: | Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth - Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth |
Pláště: | S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm |
Sedlo: | Power Pro with Mirror |
Sedlovka: | HDLBR,ROAD,IBS E2.1,CRBN;FS |
Řidítka: | Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem |
Představec: | Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem |
Omotávka: | Supacaz Super Sticky Kush |
Tarmac SL8 je jednoduše nejrychlejší – svou promyšlenou aerodynamikou, hmotností a zážitkem z jízdy předčí i tvá nejvyšší očekávání. Za posledních dvacet let a osm generací tohoto modelu jsme Tarmac SL8 vychytali do toho nejtitěrnějšího detailu, tak aby z něj nebyl pouze nejrychlejší člen řady Tarmac, ale jednoduše nejrychlejší závodní kolo na světě. Troufneš si na něj?
Aerodynamické a lehké kolo na výhru nestačí – záleží na rychlosti, a rychlost závisí na nekompromisní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a pružnosti rámu. Na základě dat ze závodů náš výzkumný tým Ride Science došel při simulacích k závěru, že Tarmac SL8 je opravdu nejrychlejším kolem historie – o 16,6 sekundy na 40km časovce, o 128 sekund na trase Milán – San Remo a o 20 sekund v legendárním stoupání na Tourmalet.
- AERO OD HLAVY AŽ K PATCE: Aero prvky umísťujeme všude, kde na nich záleží – jde nám o funkci, ne jen o efekt. Tarmac se proto stal naším nejaerodynamičtějším silničním kolem vůbec. V souboji s odporem vzduchu předčí dokonce i Venge. Tarmac má proti vzduchu úplně novou zbraň: design hlavové trubky s přezdívkou Speed Sniffer. Sloupek vidlice, který udává šířku a tvar hlavové trubky, jsme posunuli dozadu, a díky tomu jsme mohli konstrukci směrem dopředu zešpičatět, aby mnohem lépe řezala vzduch. Tarmac SL8 má v rámci nových pravidel UCI nejužší a nejaerodynamičtější sedlovku, která výrazně snižuje odpor vzduchu kolem nohou. Taky už cítíš omamnou vůni vítězství?
- MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERODYNAMIKA: Tarmac SL8 se inspiroval modelem Aethos. Splňuje veškerá minima UCI, a přitom nabízí nekompromisní aerodynamiku. Náš tým pro tebe připravil neuvěřitelně lehký rám o hmotnosti 685 gramů – o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než jakékoliv jiné kolo na World Tour*. Po vzoru modelu Aethos jsme odlehčili spodní a sedlovou trubku i zadní stavbu. Geometrie rámu nese váhu jezdce tak efektivně, že by na něm další vrstvy karbonu byly zbytečné. *Pokud tedy nepočítáme památnou etapu na Tour, kde Kasper Asgreen závodil na našem rámu Aethos o hmotnosti 585 gramů.
- PEKELNĚ RYCHLÝ S POHODLÍM JAK NA OBLÁČKU: Tarmac SL8 oproti předchozímu modelu SL7 zesílil v poměru tuhosti ku hmotnosti o neskutečných 33 %. Jeho legendární živou a poslušnou agresivní geometrii, na kterou nedají dopustit nejlepší cyklisté a cyklistky světa, jsme tím posunuli na úplně novou úroveň. Tarmac SL8 má tužší pedály, přesnější řídítka a pružnější posed, který ho povýší na nový etalon pohodlí ve světě závodní cyklistiky. Díky konstrukci Rider-First Engineering si všichni jezdci a jezdkyně bez rozdílu mohou dopřát ten nejlepší požitek z jízdy. Tarmac SL8 je v sedle pružnější o 6 % a hravě s ním zvládneš i rozbité silnice. Přináší pohodlí, které u špičkových závodních kol jen tak nenajdeš. Zbytek geometrie i průchodnost rámu pro pláště až 32 mm jsme navrhli po vzoru osvědčeného SL7, tak aby se kolo mohlo podle potřeby obout i do objemnějších plášťů.
- BOŘÍME HRANICE MEZI GENDERY: Rozdíly v genderu jsou v cyklistice ošemetnější, než se může zdát. Každé tělo je přece stavěné jinak – někteří cyklisté mohou mít konstituci jako cyklistky a opačně. Většina výrobců dělí kola na pánská a dámská, ale my považujeme takové rozdělování za bezpředmětné a zastaralé. Tarmac SL8 je navržený tak, aby si ho naplno užil úplně kdokoliv. Zboř s námi hranice mezi gendery.
- Tarmac SL8 Pro je nadupaný špičkovými komponenty včetně kompletní sady SRAM Force eTap AXS s wattmetrem, zapletenými koly Roval Rapide CL II s přípravou na bezdušové pláště a řídítky Roval Rapide s představcem SL7. Naskoč na něj a vítězství je tvé.
TABULKA VELIKOSTÍ:
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
AERO VE VŠEM Aero je tam, kde je důležité - na náběžné hraně - a ne jen tam, kde dobře vypadá. Vytvořili jsme tak naše dosud nejeerodynamičtější silniční kolo. Ano, je více aero než model Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému přednímu kuželu - Speed Sniffer. Posunutím sloupku vidlice v hlavové trubce dozadu - sloupku, který určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší odporu vzduchu. S využitím nových pravidel UCI má model Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující "špinavý" vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce? |
MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO Tarmac SL8 převzal poznatky z modelu Aethos, aby mohl být snadno postaven na minimum UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tým dodal rám s ohromující hmotností 685 gramů - o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoli jiného na World Tour*. Díky schopnosti učinit z nízké hmotnosti nejvyšší prioritu, byly v oblasti spodní trubky, sedlové trubky a zadní části kola použity poznatky z modelu Aethos. Tvar rámu přenáší zátěž tak efektivně, že se další karbonové vrstvy tuhosti stávají zbytečnými. |
PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ Díky obrovskému nárůstu poměru tuhosti a hmotnosti - zlepšení o 33 % oproti modelu SL7 - posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní reakce a geometrii osvědčenou na mistrovství světa na vyšší úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, která nastavuje nová měřítka pro pohodlí závodních kol. Díky naší konstrukci Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % vyšší poddajnost, takže se vznáší nad nerovnostmi s pocitem, který je ve světě závodních kol jedinečný. Osvědčená geometrie Tarmacu a 32mm prostor pro plášťě jsou shodné s modelem SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a univerzálnost pro použití plášťů s vyšším objemem, pokud je to potřeba. |
Geometrie
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165 mm | 165 mm | 170 mm | 172,5 mm | 172,5 mm | 175 mm | 175 mm |
Šířka řídítek | 360 mm | 380 mm | 400 mm | 420 mm | 420 mm | 440 mm | 440 mm |
Délka představce | 70 mm | 80 mm | 90 mm | 100 mm | 100 mm | 110 mm | 110 mm |
Šířka sedla | 155 mm | 155 mm | 155 mm | 143 mm | 143 mm | 143 mm | 143 mm |
Délka sedlovky | 300 mm | 300 mm | 300 mm | 380 mm | 380 mm | 380 mm | 380 mm |
Rám - stack | 501 mm | 514 mm | 527 mm | 544 mm | 565 mm | 591 mm | 612 mm |
Rám - dosah | 366 mm | 375 mm | 380 mm | 384 mm | 395 mm | 402 mm | 408 mm |
Stack to Stem | 509 mm | 522 mm | 535 mm | 552 mm | 573 mm | 599 mm | 620 mm |
Sáhněte na Stem | 363 mm | 372 mm | 377 mm | 381 mm | 393 mm | 400 mm | 406 mm |
Délka hlavové trubky | 99 mm | 109 mm | 120 mm | 137 mm | 157 mm | 184 mm | 204 mm |
Úhel hlavové trubky | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Výška středového složení | 266 mm | 266 mm | 266 mm | 268 mm | 268 mm | 268 mm | 268 mm |
BB Drop | 74 mm | 74 mm | 74 mm | 72 mm | 72 mm | 72 mm | 72 mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 71 mm | 63 mm | 58 mm | 58 mm | 55 mm | 55 mm | 52 mm |
Délka celé vidlice | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm |
Vyosení vidlice (offset) | 47 mm | 47 mm | 47 mm | 44 mm | 44 mm | 44 mm | 44 mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 572 mm | 574 mm | 577 mm | 579 mm | 592 mm | 606 mm | 613 mm |
Délka řetězové vzpěry | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm |
Rozvor | 970 mm | 973 mm | 975 mm | 978 mm | 991 mm | 1006 mm | 1013 mm |
Délka horní trubky, horizontální | 496 mm | 509 mm | 531 mm | 541 mm | 563 mm | 577 mm | 595 mm |
Výška rámu v rozkroku | 723 mm | 735 mm | 746 mm | 768 mm | 786 mm | 808 mm | 834 mm |
Délka sedlové trubky | 433 mm | 445 mm | 456 mm | 473 mm | 494 mm | 515 mm | 545 m |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.