Neohodnoceno

Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS Gloss Carbon / Metallic White Silver

Varianta
Můžeme doručit do:
22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 Zvolte variantu
Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zvolte variantu
Kód: 94925-1044 94925-1049 94925-1052 94925-1054 94925-1056 94925-1058 94925-1061 Zvolte variantu
Značka: Specialized
219 000 Kč
Kategorie: Jízdní kola
Velikost kol: 28"
Typ kola: Unisex
Modelový rok: 2025
Rám: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Vidlice: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Řazení: SRAM Force eTap AXS
Přehazovačka: SRAM Force eTAP AXS, 12-speed
Přesmykač: SRAM Force eTAP AXS, braze-on
Kazeta: SRAM Force, 12-speed, 10-33t
Kliky: SRAM Force DUB, Power Meter - 48/35t
Řetěz: SRAM Force 12-speed
Brzdy: SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc
Zapletená kola: Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth - Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth
Pláště: S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
Sedlo: Power Pro with Mirror
Sedlovka: HDLBR,ROAD,IBS E2.1,CRBN;FS
Řidítka: Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
Představec: Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
Omotávka: Supacaz Super Sticky Kush

Tarmac SL8 je jednoduše nejrychlejší – svou promyšlenou aerodynamikou, hmotností a zážitkem z jízdy předčí i tvá nejvyšší očekávání. Za posledních dvacet let a osm generací tohoto modelu jsme Tarmac SL8 vychytali do toho nejtitěrnějšího detailu, tak aby z něj nebyl pouze nejrychlejší člen řady Tarmac, ale jednoduše nejrychlejší závodní kolo na světě. Troufneš si na něj?

Aerodynamické a lehké kolo na výhru nestačí – záleží na rychlosti, a rychlost závisí na nekompromisní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a pružnosti rámu. Na základě dat ze závodů náš výzkumný tým Ride Science došel při simulacích k závěru, že Tarmac SL8 je opravdu nejrychlejším kolem historie – o 16,6 sekundy na 40km časovce, o 128 sekund na trase Milán – San Remo a o 20 sekund v legendárním stoupání na Tourmalet.

  • AERO OD HLAVY AŽ K PATCE: Aero prvky umísťujeme všude, kde na nich záleží – jde nám o funkci, ne jen o efekt. Tarmac se proto stal naším nejaerodynamičtějším silničním kolem vůbec. V souboji s odporem vzduchu předčí dokonce i Venge. Tarmac má proti vzduchu úplně novou zbraň: design hlavové trubky s přezdívkou Speed Sniffer. Sloupek vidlice, který udává šířku a tvar hlavové trubky, jsme posunuli dozadu, a díky tomu jsme mohli konstrukci směrem dopředu zešpičatět, aby mnohem lépe řezala vzduch. Tarmac SL8 má v rámci nových pravidel UCI nejužší a nejaerodynamičtější sedlovku, která výrazně snižuje odpor vzduchu kolem nohou. Taky už cítíš omamnou vůni vítězství?
  • MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERODYNAMIKA: Tarmac SL8 se inspiroval modelem Aethos. Splňuje veškerá minima UCI, a přitom nabízí nekompromisní aerodynamiku. Náš tým pro tebe připravil neuvěřitelně lehký rám o hmotnosti 685 gramů – o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než jakékoliv jiné kolo na World Tour*. Po vzoru modelu Aethos jsme odlehčili spodní a sedlovou trubku i zadní stavbu. Geometrie rámu nese váhu jezdce tak efektivně, že by na něm další vrstvy karbonu byly zbytečné. *Pokud tedy nepočítáme památnou etapu na Tour, kde Kasper Asgreen závodil na našem rámu Aethos o hmotnosti 585 gramů.
  • PEKELNĚ RYCHLÝ S POHODLÍM JAK NA OBLÁČKU: Tarmac SL8 oproti předchozímu modelu SL7 zesílil v poměru tuhosti ku hmotnosti o neskutečných 33 %. Jeho legendární živou a poslušnou agresivní geometrii, na kterou nedají dopustit nejlepší cyklisté a cyklistky světa, jsme tím posunuli na úplně novou úroveň. Tarmac SL8 má tužší pedály, přesnější řídítka a pružnější posed, který ho povýší na nový etalon pohodlí ve světě závodní cyklistiky. Díky konstrukci Rider-First Engineering si všichni jezdci a jezdkyně bez rozdílu mohou dopřát ten nejlepší požitek z jízdy. Tarmac SL8 je v sedle pružnější o 6 % a hravě s ním zvládneš i rozbité silnice. Přináší pohodlí, které u špičkových závodních kol jen tak nenajdeš. Zbytek geometrie i průchodnost rámu pro pláště až 32 mm jsme navrhli po vzoru osvědčeného SL7, tak aby se kolo mohlo podle potřeby obout i do objemnějších plášťů.
  • BOŘÍME HRANICE MEZI GENDERY: Rozdíly v genderu jsou v cyklistice ošemetnější, než se může zdát. Každé tělo je přece stavěné jinak –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ někteří cyklisté mohou mít konstituci jako cyklistky a opačně. Většina výrobců dělí kola na pánská a dámská, ale my považujeme takové rozdělování za bezpředmětné a zastaralé. Tarmac SL8 je navržený tak, aby si ho naplno užil úplně kdokoliv. Zboř s námi hranice mezi gendery.
  • Tarmac SL8 Pro je nadupaný špičkovými komponenty včetně kompletní sady SRAM Force eTap AXS s wattmetrem, zapletenými koly Roval Rapide CL II s přípravou na bezdušové pláště a řídítky Roval Rapide s představcem SL7. Naskoč na něj a vítězství je tvé.

TABULKA VELIKOSTÍ:

Velikostní tabulka

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby. 

 

 

Naše vůbec nejlepší aero závodní koloSada rámů 685 gramůTužší a hladší

AERO VE VŠEM

Aero je tam, kde je důležité - na náběžné hraně - a ne jen tam, kde dobře vypadá. Vytvořili jsme tak naše dosud nejeerodynamičtější silniční kolo. Ano, je více aero než model Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému přednímu kuželu - Speed Sniffer. Posunutím sloupku vidlice v hlavové trubce dozadu - sloupku, který určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší odporu vzduchu. S využitím nových pravidel UCI má model Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující "špinavý" vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce?

MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO

Tarmac SL8 převzal poznatky z modelu Aethos, aby mohl být snadno postaven na minimum UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tým dodal rám s ohromující hmotností 685 gramů - o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoli jiného na World Tour*. Díky schopnosti učinit z nízké hmotnosti nejvyšší prioritu, byly v oblasti spodní trubky, sedlové trubky a zadní části kola použity poznatky z modelu Aethos. Tvar rámu přenáší zátěž tak efektivně, že se další karbonové vrstvy tuhosti stávají zbytečnými.

PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ

Díky obrovskému nárůstu poměru tuhosti a hmotnosti - zlepšení o 33 % oproti modelu SL7 - posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní reakce a geometrii osvědčenou na mistrovství světa na vyšší úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, která nastavuje nová měřítka pro pohodlí závodních kol. Díky naší konstrukci Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % vyšší poddajnost, takže se vznáší nad nerovnostmi s pocitem, který je ve světě závodních kol jedinečný. Osvědčená geometrie Tarmacu a 32mm prostor pro plášťě jsou shodné s modelem SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a univerzálnost pro použití plášťů s vyšším objemem, pokud je to potřeba.

Geometrie

44495254565861
Délka klik165 mm165 mm170 mm172,5 mm172,5 mm175 mm175 mm
Šířka řídítek360 mm380 mm400 mm420 mm420 mm440 mm440 mm
Délka představce70 mm80 mm90 mm100 mm100 mm110 mm110 mm
Šířka sedla155 mm155 mm155 mm143 mm143 mm143 mm143 mm
Délka sedlovky300 mm300 mm300 mm380 mm380 mm380 mm380 mm
Rám - stack501 mm514 mm527 mm544 mm565 mm591 mm612 mm
Rám - dosah366 mm375 mm380 mm384 mm395 mm402 mm408 mm
Stack to Stem509 mm522 mm535 mm552 mm573 mm599 mm620 mm
Sáhněte na Stem363 mm372 mm377 mm381 mm393 mm400 mm406 mm
Délka hlavové trubky99 mm109 mm120 mm137 mm157 mm184 mm204 mm
Úhel hlavové trubky70.5°71.75°72.5°73°73.5°73.5°74°
Výška středového složení266 mm266 mm266 mm268 mm268 mm268 mm268 mm
BB Drop74 mm74 mm74 mm72 mm72 mm72 mm72 mm
Stopa kola (27,5 střed)71 mm63 mm58 mm58 mm55 mm55 mm52 mm
Délka celé vidlice370 mm370 mm370 mm370 mm370 mm370 mm370 mm
Vyosení vidlice (offset)47 mm47 mm47 mm44 mm44 mm44 mm44 mm
Vzdálenost přední osa – středové složení572 mm574 mm577 mm579 mm592 mm606 mm613 mm
Délka řetězové vzpěry410 mm410 mm410 mm410 mm410 mm410 mm410 mm
Rozvor970 mm973 mm975 mm978 mm991 mm1006 mm1013 mm
Délka horní trubky, horizontální496 mm509 mm531 mm541 mm563 mm577 mm595 mm
Výška rámu v rozkroku723 mm735 mm746 mm768 mm786 mm808 mm834 mm
Délka sedlové trubky433 mm445 mm456 mm473 mm494 mm515 mm545 m
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX