Neohodnoceno

Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL8 Expert - Ultegra Di2 Satin Champagne / Black Pearl

Varianta
Můžeme doručit do:
22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 Zvolte variantu
Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zvolte variantu
Kód: 94925-3044 94925-3049 94925-3052 94925-3054 94925-3058 94925-3061 Zvolte variantu
Značka: Specialized
170 000 Kč
Kategorie: Jízdní kola
Velikost kol: 28"
Typ kola: Unisex
Modelový rok: 2025
Rám: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Vidlice: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Řazení: Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
Přehazovačka: Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
Přesmykač: Shimano Ultegra R8150, braze-on
Kazeta: Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
Kliky: Shimano Ultegra R8100 - 52/36T
Řetěz: Shimano Ultegra, 12-speed
Brzdy: Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Zapletená kola: Roval C38, 21mm internal width carbon rim - Roval C38, 21mm internal width carbon rim
Pláště: S-Works Turbo, folding bead, 700x26mm
Sedlo: Body Geometry Power Expert
Sedlovka: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
Řidítka: Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
Představec: Tarmac integrated stem, 6-degree
Omotávka: Supacaz Super Sticky Kush

Tarmac SL8 je jednoduše nejrychlejší – svou promyšlenou aerodynamikou, hmotností a zážitkem z jízdy předčí i tvá nejvyšší očekávání. Za posledních dvacet let a osm generací tohoto modelu jsme Tarmac SL8 vychytali do toho nejtitěrnějšího detailu, tak aby z něj nebyl pouze nejrychlejší člen řady Tarmac, ale jednoduše nejrychlejší závodní kolo na světě. Troufneš si na něj?

Aerodynamické a lehké kolo na výhru nestačí – záleží na rychlosti, a rychlost závisí na nekompromisní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a pružnosti rámu. Na základě dat ze závodů náš výzkumný tým Ride Science došel při simulacích k závěru, že Tarmac SL8 je opravdu nejrychlejším kolem historie – o 16,6 sekundy na 40km časovce, o 128 sekund na trase Milán – San Remo a o 20 sekund v legendárním stoupání na Tourmalet.

  • AERO OD HLAVY AŽ K PATCE: Aero prvky umísťujeme všude, kde na nich záleží – jde nám o funkci, ne jen o efekt. Tarmac se proto stal naším nejaerodynamičtějším silničním kolem vůbec. V souboji s odporem vzduchu předčí dokonce i Venge. Tarmac má proti vzduchu úplně novou zbraň: design hlavové trubky s přezdívkou Speed Sniffer. Sloupek vidlice, který udává šířku a tvar hlavové trubky, jsme posunuli dozadu, a díky tomu jsme mohli konstrukci směrem dopředu zešpičatět, aby mnohem lépe řezala vzduch. Tarmac SL8 má v rámci nových pravidel UCI nejužší a nejaerodynamičtější sedlovku, která výrazně snižuje odpor vzduchu kolem nohou. Taky už cítíš omamnou vůni vítězství?
  • MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERODYNAMIKA: Tarmac SL8 se inspiroval modelem Aethos. Splňuje veškerá minima UCI, a přitom nabízí nekompromisní aerodynamiku. Náš tým pro tebe připravil neuvěřitelně lehký rám o hmotnosti 685 gramů – o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než jakékoliv jiné kolo na World Tour*. Po vzoru modelu Aethos jsme odlehčili spodní a sedlovou trubku i zadní stavbu. Geometrie rámu nese váhu jezdce tak efektivně, že by na něm další vrstvy karbonu byly zbytečné. *Pokud tedy nepočítáme památnou etapu na Tour, kde Kasper Asgreen závodil na našem rámu Aethos o hmotnosti 585 gramů.
  • PEKELNĚ RYCHLÝ S POHODLÍM JAK NA OBLÁČKU: Tarmac SL8 oproti předchozímu modelu SL7 zesílil v poměru tuhosti ku hmotnosti o neskutečných 33 %. Jeho legendární živou a poslušnou agresivní geometrii, na kterou nedají dopustit nejlepší cyklisté a cyklistky světa, jsme tím posunuli na úplně novou úroveň. Tarmac SL8 má tužší pedály, přesnější řídítka a pružnější posed, který ho povýší na nový etalon pohodlí ve světě závodní cyklistiky. Díky konstrukci Rider-First Engineering si všichni jezdci a jezdkyně bez rozdílu mohou dopřát ten nejlepší požitek z jízdy. Tarmac SL8 je v sedle pružnější o 6 % a hravě s ním zvládneš i rozbité silnice. Přináší pohodlí, které u špičkových závodních kol jen tak nenajdeš. Zbytek geometrie i průchodnost rámu pro pláště až 32 mm jsme navrhli po vzoru osvědčeného SL7, tak aby se kolo mohlo podle potřeby obout i do objemnějších plášťů.
  • BOŘÍME HRANICE MEZI GENDERY: Rozdíly v genderu jsou v cyklistice ošemetnější, než se může zdát. Každé tělo je přece stavěné jinak –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ někteří cyklisté mohou mít konstituci jako cyklistky a opačně. Většina výrobců dělí kola na pánská a dámská, ale my považujeme takové rozdělování za bezpředmětné a zastaralé. Tarmac SL8 je navržený tak, aby si ho naplno užil úplně kdokoliv. Zboř s námi hranice mezi gendery.
  • Tarmac SL8 Expert je dostupné, a přitom špičkově vybavené kolo, které díky kompletní sadě SRAM Rival eTap AXS s wattmetrem a zapleteným karbonovým kolům C38 s přípravou na bezdušové pláště létá jako blesk. Kokpit je vybaven představcem SL7 a hliníkovými řídítky Specialized Expert Shallow Drop.

Velikostní tabulka

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby. 

 

 

Naše vůbec nejlepší aero závodní kolo Sada rámů 685 gramů Tužší a hladší

AERO VE VŠEM

Aero je tam, kde je důležité - na náběžné hraně - a ne jen tam, kde dobře vypadá. Vytvořili jsme tak naše dosud nejeerodynamičtější silniční kolo. Ano, je více aero než model Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému přednímu kuželu - Speed Sniffer. Posunutím sloupku vidlice v hlavové trubce dozadu - sloupku, který určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší odporu vzduchu. S využitím nových pravidel UCI má model Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující "špinavý" vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce?

MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO

Tarmac SL8 převzal poznatky z modelu Aethos, aby mohl být snadno postaven na minimum UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tým dodal rám s ohromující hmotností 685 gramů - o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoli jiného na World Tour*. Díky schopnosti učinit z nízké hmotnosti nejvyšší prioritu, byly v oblasti spodní trubky, sedlové trubky a zadní části kola použity poznatky z modelu Aethos. Tvar rámu přenáší zátěž tak efektivně, že se další karbonové vrstvy tuhosti stávají zbytečnými.

PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ

Díky obrovskému nárůstu poměru tuhosti a hmotnosti - zlepšení o 33 % oproti modelu SL7 - posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní reakce a geometrii osvědčenou na mistrovství světa na vyšší úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, která nastavuje nová měřítka pro pohodlí závodních kol. Díky naší konstrukci Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % vyšší poddajnost, takže se vznáší nad nerovnostmi s pocitem, který je ve světě závodních kol jedinečný. Osvědčená geometrie Tarmacu a 32mm prostor pro plášťě jsou shodné s modelem SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a univerzálnost pro použití plášťů s vyšším objemem, pokud je to potřeba.

Geometrie

44 49 52 54 56 58 61
Délka klik 165 mm 165 mm 170 mm 172,5 mm 172,5 mm 175 mm 175 mm
Šířka řídítek 360 mm 380 mm 400 mm 420 mm 420 mm 440 mm 440 mm
Délka představce 70 mm 80 mm 90 mm 100 mm 100 mm 110 mm 110 mm
Šířka sedla 155 mm 155 mm 155 mm 143 mm 143 mm 143 mm 143 mm
Délka sedlovky 300 mm 300 mm 300 mm 380 mm 380 mm 380 mm 380 mm
Rám - stack 501 mm 514 mm 527 mm 544 mm 565 mm 591 mm 612 mm
Rám - dosah 366 mm 375 mm 380 mm 384 mm 395 mm 402 mm 408 mm
Stack to Stem 509 mm 522 mm 535 mm 552 mm 573 mm 599 mm 620 mm
Sáhněte na Stem 363 mm 372 mm 377 mm 381 mm 393 mm 400 mm 406 mm
Délka hlavové trubky 99 mm 109 mm 120 mm 137 mm 157 mm 184 mm 204 mm
Úhel hlavové trubky 70.5° 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
Výška středového složení 266 mm 266 mm 266 mm 268 mm 268 mm 268 mm 268 mm
BB Drop 74 mm 74 mm 74 mm 72 mm 72 mm 72 mm 72 mm
Stopa kola (27,5 střed) 71 mm 63 mm 58 mm 58 mm 55 mm 55 mm 52 mm
Délka celé vidlice 370 mm 370 mm 370 mm 370 mm 370 mm 370 mm 370 mm
Vyosení vidlice (offset) 47 mm 47 mm 47 mm 44 mm 44 mm 44 mm 44 mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 572 mm 574 mm 577 mm 579 mm 592 mm 606 mm 613 mm
Délka řetězové vzpěry 410 mm 410 mm 410 mm 410 mm 410 mm 410 mm 410 mm
Rozvor 970 mm 973 mm 975 mm 978 mm 991 mm 1006 mm 1013 mm
Délka horní trubky, horizontální 496 mm 509 mm 531 mm 541 mm 563 mm 577 mm 595 mm
Výška rámu v rozkroku 723 mm 735 mm 746 mm 768 mm 786 mm 808 mm 834 mm
Délka sedlové trubky 433 mm 445 mm 456 mm 473 mm 494 mm 515 mm 545 m
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX