Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL7 Comp GLOSS METALLIC SPRUCE / METALLIC MIDNIGHT SHADOW
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2024 |
Rám: | Tarmac SL7 FACT 9r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice: | FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Řazení: | Shimano 105 Di2 R7170, 12-speed |
Přehazovačka: | Shimano 105 Di2 |
Přesmykač: | Shimano 105 Di2, Braze-on |
Kazeta: | Shimano 105, 12-speed, 11-34t |
Kliky: | Shimano 105, 12-speed - 52/36T |
Řetěz: | Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link |
Brzdy: | Shimano 105, Hydraulic disc |
Zapletená kola: | DT R470 Disc - DT R470 Disc |
Pláště: | Turbo Pro, 700x26 |
Sedlo: | Body Geometry Power Sport, steel rails |
Sedlovka: | 2021 Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset |
Řidítka: | Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp |
Představec: | Tarmac integrated stem, 6-degree |
Omotávka: | Supacaz Super Sticky Kush |
- Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
- Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
- Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
ROZTOČIT PEDÁLY A POSOUVAT PLANETU KUPŘEDU
1974 až 2024: 50letá tradice inovací
V době, kdy Specialized slaví 50. výročí inovací, které zlepšují životy jezdců, se zaměřujeme na další půlstoletí a vytváření budoucnosti cyklistiky. Připojte se k nám a ohlédněte se za pěti desetiletími inovací, abychom mohli společně roztočit pedály a posouvat planetu kupředu.
NEJLEPŠÍ ZNAČKA 5 LET PO SOBĚ
#1 Znovu: Ceny Gran Fondo 2023
Jezdci promluvili! Specialized byl již pátým rokem po sobě vyhlášen první značkou "Drop Bar Bike Brand“ v prestižní soutěži Gran Fondo Best Brand Awards pro rok 2023. Inovujeme pro jezdce a naše kola si rok co rok oblíbili ti nejnáročnější jezdci. Děkujeme!
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Geometrie
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165 mm | 165 mm | 170 mm | 172,5 mm | 172,5 mm | 175 mm | 175 mm |
Šířka řídítek | 360 mm | 380 mm | 400 mm | 420 mm | 420 mm | 440 mm | 440 mm |
Délka představce | 70 mm | 80 mm | 90 mm | 100 mm | 100 mm | 110 mm | 110 mm |
Šířka sedla | 155 mm | 155 mm | 155 mm | 143 mm | 143 mm | 143 mm | 143 mm |
Délka sedlovky | 300 mm | 300 mm | 300 mm | 380 mm | 380 mm | 380 mm | 380 mm |
Rám - stack | 501 mm | 514 mm | 527 mm | 544 mm | 565 mm | 591 mm | 612 mm |
Rám - dosah | 366 mm | 375 mm | 380 mm | 384 mm | 395 mm | 402 mm | 408 mm |
Stack to Stem | 509 mm | 522 mm | 535 mm | 552 mm | 573 mm | 599 mm | 620 mm |
Sáhněte na Stem | 363 mm | 372 mm | 377 mm | 381 mm | 393 mm | 400 mm | 406 mm |
Délka hlavové trubky | 99 mm | 109 mm | 120 mm | 137 mm | 157 mm | 184 mm | 204 mm |
Úhel hlavové trubky | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Výška středového složení | 266 mm | 266 mm | 266 mm | 268 mm | 268 mm | 268 mm | 268 mm |
BB Drop | 74 mm | 74 mm | 74 mm | 72 mm | 72 mm | 72 mm | 72 mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 71 mm | 63 mm | 58 mm | 58 mm | 55 mm | 55 mm | 52 mm |
Délka celé vidlice | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm | 370 mm |
Vyosení vidlice (offset) | 47 mm | 47 mm | 47 mm | 44 mm | 44 mm | 44 mm | 44 mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 572 mm | 574 mm | 577 mm | 579 mm | 592 mm | 606 mm | 613 mm |
Délka řetězové vzpěry | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm | 410 mm |
Rozvor | 970 mm | 973 mm | 975 mm | 978 mm | 991 mm | 1006 mm | 1013 mm |
Délka horní trubky, horizontální | 496 mm | 509 mm | 531 mm | 541 mm | 563 mm | 577 mm | 595 mm |
Výška rámu v rozkroku | 723 mm | 735 mm | 746 mm | 768 mm | 786 mm | 808 mm | 834 mm |
Délka sedlové trubky | 433 mm | 445 mm | 456 mm | 473 mm | 494 mm | 515 mm | 545 m |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.