Silniční kolo SPECIALIZED Allez Sprint Comp Satin Deep Lake Metallic / Burnt Gold Metallic
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2025 |
Rám: | Specialized E5 Premium Aluminum, flat mount disc, rack and fender eyelets, fully manipulated tubing w/ SmoothWelds, internal cable routing, threaded BB, 12x142mm thru-axle |
Vidlice: | Specialized FACT full carbon, flat mount disc, 1-1/8" to 1-3/8" taper, fender eyelets, 12x100mm thru-axle |
Řazení: | Shimano Tiagra Disc 4720, 10-speed |
Přehazovačka: | Shimano Tiagra, 10-speed |
Přesmykač: | Shimano Tiagra, braze-on |
Kazeta: | Sunrace, 10-speed, 11-32t |
Kliky: | Praxis Alba - 50/34t |
Řetěz: | KMC X10, 10-Speed |
Brzdy: | Shimano Tiagra, Hydraulic disc |
Zapletená kola: | Axis Sport Disc |
Pláště: | Specialized Roadsport, 700X30c |
Sedlo: | Body Geometry Bridge Saddle, steel rails |
Sedlovka: | Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware |
Řidítka: | Specialized Shallow Drop, 70x125mm, 31.8mm clamp |
Představec: | 3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise |
Omotávka: | Specialized S-Wrap |
Zcela nový model Allez Sprint jsme vytvořili kanibalizací modelu Tarmac SL7. Model Tarmac jsme rozebrali na kusy a přestavěli jej ze slitiny pomocí naší technologie Smartweld. Využili jsme všechny inovace a poznatky získané během vývoje a vytvořili jsme zcela nový model Allez Sprint. Ať už se honíte za národním titulem, nebo útočíte na své kamarády po 15 minutách "lehké" nedělní jízdy, neurazíme se, když si Allez spletete s Tarmacem SL7. Někdo ho může nazývat karbonovou kopií, my mu říkáme první slitinové superkolo na světě.
Stoupání, zatáčky, sprinty po rovině - Allez Sprint Comp to zvládá lépe a rychleji než jakékoli jiné silniční kolo z lehkých slitin. Přehazovačka Shimano 105 a hydraulické kotoučové brzdy, litá kola DT R470 Disc a fanoušky oblíbené sedlo Body Geometry Power poskytují maximální výkon a hodnotu.
- Allez Sprint je historicky nejrychlejší silniční kolo z lehkých slitin, a to díky času, který jeho sourozenec Tarmac SL7 strávil ve větrném tunelu. Díky detailům, jako je nejsložitější hlavová trubka ze slitiny, jakou jsme kdy vyrobili a integrované kabeláži je na 40 km o 41 sekund rychlejší než předchozí model Allez Sprint. To je pořádný facelift. Se 41 sekundami byste měli na svém Insta feedu pódiovou fotku, jen tak dál.
- Ať už vyrážíte do sprintu z poslední zatáčky, nebo útočíte z místa jako mladý Ital na Giru, kolo Allez Sprint se středem a spodní rámovou trubkou z jednoho kusu poskytuje skvělou efektivitu slitiny s nebývalou stabilitou. Díky vyvážení síly v pedálech a výkonu na řídítkách vás Allez Sprint udrží rychlé a jisté na limitu.
- Ponořte se do vítězného náskoku, použijte lokty v posledních metrech, pitvejte nejtechničtější sjezdy, to vše bez pocitu, že jste absolvovali deset kol s šampionem těžké váhy. Snížené sedlové vzpěry, karbonová sedlovka a vidlice z modelu Tarmac SL7 činí Allez Sprint pružným v sedle a přesným na řidítkách – to vše s osvědčenou geometrií Tarmac SL7. Je to stejně pohodlné jako krásné. No, téměř.
- Aerodynamiku, přenos výkonu a ovladatelnost nového modelu Allez Sprint nám pomáhá zlepšit jedna inovace - technologie Smartweld. Vyrobit nejrychlejší kola na světě z karbonu nebylo tak těžké. Z jednoho kusu slitiny jsme pomocí hydroformingu vyrobili středové složení a spodní rámovou trubku, vyrobili jsme nejsložitější hlavovou trubku ze slitiny v historii a pak jsme to všechno spojili pomocí technologie Smartweld. Díky tomu je Allez Sprint prvním superkolem ze slitiny.
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Geometrie
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Délka představce | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 300mm | 300mm | 300mm | 300mm | 380mm | 380mm |
Dosah | 378mm | 383mm | 387mm | 398mm | 405mm | 411mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Úhel hlavové trubky | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Výška středového složení | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
Délka řetězové vzpěry | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Rozvor | 974mm | 976mm | 979mm | 992mm | 1006mm | 1013mm |
Délka sedlové trubky | 470mm | 495mm | 510mm | 530mm | 550mm | 570mm |
Vyosení vidlice (offset) | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 575mm | 578mm | 580mm | 592mm | 607mm | 614mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 508mm | 520mm | 537mm | 558mm | 605mm | 584mm |
Délka celé vidlice | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm |
Výška rámu v rozkroku | 735mm | 755mm | 765mm | 795mm | 815mm | 835mm |
Délka hlavové trubky | 105mm | 115mm | 133mm | 153mm | 180mm | 200mm |
Délka horní trubky, horizontální | 509mm | 532mm | 541mm | 563mm | 578mm | 596mm |
Úhel sedlové trubky | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.