Silniční kolo SPECIALIZED Aethos Sport - Shimano 105 Gloss Fog Tint Carbon / Dune White
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2025 |
Rám: | Aethos FACT 9R Carbon, Rider First Engineered™, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice: | FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Řazení: | Shimano 105, 12 speed Mechanical |
Přehazovačka: | Shimano 105, 12 speed Mechanical |
Přesmykač: | Shimano 105, Braze-on |
Kazeta: | Shimano 105, 12-speed, 11-34t |
Kliky: | FC-R7100, 105, 12-Speed, Holllowtech 2 - 50/34T |
Řetěz: | Shimano SLX, M7100, 12-speed |
Brzdy: | Shimano 105 Hydraulic Disc |
Zapletená kola: | DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples - DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
Pláště: | S-Works Mondo 2BR, 700x32c |
Sedlo: | Body Geometry Power Sport, steel rails |
Sedlovka: | Roval Alpinist Carbon Seatpost |
Řidítka: | Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp |
Představec: | Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt |
Omotávka: | Supacaz Super Sticky Kush |
Co kdybychom využili všechny zkušenosti, které jsme za posledních 46 let vývoje získali a postavili kolo vyrobené jednoduše pro lásku k jízdě? Aethos je navržen tak, aby překročil hranici mezi dokonalou kvalitou jízdy, extrémně nízkou hmotností a nepopiratelným stylem. Model Aethos Sport není výjimkou.
S bezúdržbovým pohonem Shimano 105 a hydraulickými kotoučovými brzdami nenáročnými na údržbu, s odolnými koly DT Swiss R470 Disc máte perfektní stroj, který vás na silnici nadchne.
- Rám Aethos byl navržen s dokonalou kombinací maximálního pocitu z jízdy, nízké hmotnosti a stylu - od zrychlení ve strmých stoupáních a klesání v technických sjezdech až po celodenní pohodlí v sedle i při nejdelších jízdách na kávu, všude Aethos míří přesně . Ale ptáte se proč? Znovuobjevením tradičního tvaru silničky, který se v minulosti na kolech využíval, jsme tyto tvary jemně změnili, abychom dosáhli obrovských nárůstů v tuhosti a rovnováze, a to vše bez ovlivnění hmotnosti nebo životnosti. Spárujte to se zcela novým vrstvením karbonu a procesem, který jsme zdokonalili během několika desetiletí, a máte tu nejlehčí rám (585 gramů, S-Works, velikost 56 cm). Aethos je více než jen nové kolo, je to první z nového rodu.
- Lehký rám je k ničemu bez sebevědomých jízdních vlastností, proto jsme vyvinuli Aethos tak, aby měl perfektní vyvážení přední a zadní tuhosti v kombinaci s výjimečnou kvalitou jízdy. Studiem ohýbání a dýchání uhlíkových vláken jsme byli schopni objevit průkopnická zjištění o tom, jak síly protékají rámy. Stačí pár stlačení pedálu a uvědomíte si, že tato vznešená jízda nastavuje nový standard.
- Každý detail, od patky přehazovačky po krytku vidlice, byl navržen s ohledem na styl, hmotnost a trvanlivost. Specifikovali jsme to také u zcela nové karbonové sedlovky Alpinist a kol Roval, což dále šetří váhu a zlepšuje jízdní vlastnosti. Vše pro perfektní jízdu.
Porušit Pravidla Představujeme Aethos Nejlehčí silniční kolo Aethos bylo stvořeno zkušenosmi, které jsme za 46 let vývoje nastřádali. Nejlehčí rám kola zaručí čistý požitek z jízdy. Aethos je ultra lehké silniční kolo, jež vyzdvihne okamžik, kdy jezdec a stroj splynou v jeden celek. Ten moment, kdy nás zcela pohltí strmé stoupání či průlet ostrou zatáčkou. My takové kolo stvořili, a věrni našemu slibu jsme cestou porušili veškerá konstrukční, jezdecká i závodní pravidla. A nelitujeme toho. |
||
"Vyhodili jsme příručku s pravidly a vytvořili kolo vašeho života" |
||
Pro Jednou Nechceme Vyhrávat Přestali jsme si dělat starosti s vítězstvím nebo s tím, jak se věci mají dělat, a místo toho jsme zatoužili udělat nejlepší kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Na cestě za vysněným cílem jsme porušili „pravidla“ výroby uhlíku a porušili jsme nepsaná „pravidla“ jízdy. A mimochodem, s hmotností pouhých 585 gramů je to nejlehčí sériové kolo na kotoučích, jaké bylo kdy vyrobeno - porušili jsme i ta posvátná pravidla UCI. Je to revoluce zrozená z inspirace. |
||
"Aethos" je založen na řeckém slově "étos" \(což znamená "charakter"\), které popisuje vůdčí přesvědčení nebo ideály, které charakterizují komunitu. V tomto případě je to cyklistická komunita. |
||
Jedno Zjevení Miliardy Výpočtů Silniční kolo Aethos zrodil téměř zázrak v testovací laboratoři. Vedoucí inženýr Peter Denk měl v testovací laboratoři zjevení, když pozoroval chování silničního kola v testovacím stroji a uvědomil si, že skutečný výkon spočívá ve tvaru, ne v materiálu. Po několika stovkách tisíc superpočítačových simulací jsme věděli, že máme pravdu. |
||
Dej Se Dokupy! Otočte SCÉNÁŘ Tvar rámu je to, co řídí drtivou většinu výkonu kola. Prostřednictvím naší obsedantní simulace jsme se dozvěděli, že trubky s jemnými, protáhlými kuželovitými úseky - neboli naše strategie kontinuálního zakřivení - poskytují nejvyšší poměr tuhosti k hmotnosti, jaký byl kdy testován. Ukázalo se, že s námi také souhlasí obsedantní Němci v Zedlerově institutu. |
||
ŽÁDNÁ Zbytečná VláknaDíky zjištění, že tvar zajišťuje výkon jsme byli schopni zlepšit dodanou kvalitu jízdy a také ušetřit váhu. Eliminovali jsme tradiční vrstvy tuhosti uhlíku, čímž jsme snížili počet vrstev nutných k sestavení kola o 11% ve srovnání s Tarmac SL6. |
||
Pravidla? Jaká Pravidla? S Aethosem jsme pronásledovali kvalitu jízdy, nikoli čísla. To znamená, že víme, že lehké, tuhé a vyvážené kolo je na pedálech magické. Výsledkem je ale nejlehčí silniční rám, jaký byl kdy vyroben, bez triků o hmotnosti pouhých 5,9 kg. Aethos je v některých závodních kruzích velmi nelegální, přesto je stále určen pro jezdce do hmotnosti 124 kg a splňuje všechny cíle v oblasti manipulace, odezvy a tuhosti, které od každého vyrobeného kola čekáme. |
||
Nové Moderní Silniční Kolo VĚTŠÍ Než Součet Jejich ČÁSTÍ Říci, že „s tímto kolem bylo vše vzato v potaz“, by bylo podhodnocením. Strávili jsme týdny a týdny opakováním, navrhováním a posedlostí nad každým kouskem skládačky. Ale s jezdcem ve středu zájmu bylo naším cílem vyrobit kolo, které by vyhovovalo vašemu životnímu stylu na kole - ne naopak. |
||
Dokonalost Je V Detailech Říci, že „s tímto kolem bylo vše vzato v potaz“, by bylo podhodnocením. Strávili jsme týdny a týdny opakováním, navrhováním a posedlostí nad každým kouskem skládačky. Naším cílem bylo vyrobit kolo, které by vyhovovalo vašemu životnímu stylu na kole - ne naopak. |
||
The Big Easy Už Jsi Ji Jel? Před Specialized žil jen muž jménem Mike. Rád jezdil po silnicích, které procházejí horami Santa Cruz, a vytvořil ne tak snadnou jízdu nazvanou „Big Easy“ - 2 200 metrů stoupání na více než 125 km. Stala se součástí DNA Specialized a stala se rituálem dlouho předtím, než jsme vyhráli nějaké závody. Big Easy je dodnes bijícím srdcem značky. |
||
Founder's Edition Oslavujeme každou novou platformu, kterou představíme, modelem Founder's edition. Omezeno na 300 kol po celém světě, jedná se o nejlehčí konstrukci v nabídce a má exkluzivní a ohromující schéma laku. |
GEOMETRIE:
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Délka představce | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 300mm | 300mm | 360mm | 360mm | 360mm | 360mm |
Dosah | 375mm | 380mm | 384mm | 395mm | 402mm | 408mm |
Úhel hlavové trubky | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Délka řetězové vzpěry | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Délka horní trubky, horizontální | 508mm | 531mm | 540mm | 562mm | 577mm | 595mm |
Úhel sedlové trubky | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 514mm | 527mm | 544mm | 565mm | 591mm | 612mm |
Délka sedlové trubky | 431mm | 462mm | 481mm | 504mm | 532mm | 567mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Výška rámu v rozkroku | 705mm | 728mm | 748mm | 769mm | 796mm | 824mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Délka celé vidlice | 369mm | 369mm | 369mm | 369mm | 369mm | 369mm |
Délka hlavové trubky | 109mm | 120mm | 137mm | 157mm | 184mm | 204mm |
Výška středového složení | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
Vyosení vidlice (offset) | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 574mm | 577mm | 579mm | 591mm | 606mm | 613mm |
Rozvor | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1005mm | 1012mm |
TABULKA VELIKOSTÍ:
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.