Silniční kolo SPECIALIZED Aethos Pro - ETAP Gloss Birch / Gold Pearl Radial Fades / Burnt Gold Metallic
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2025 |
Rám: | Aethos FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice: | FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Řazení: | SRAM Force eTap AXS |
Přehazovačka: | SRAM Force eTAP AXS, 12-speed |
Přesmykač: | SRAM Force eTAP AXS, braze-on |
Kazeta: | SRAM Force, 12-speed, 10-33t |
Kliky: | SRAM Force DUB, Power Meter, 48-35t |
Řetěz: | SRAM Force 12-speed |
Brzdy: | SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc |
Zapletená kola: | Roval Alpinist CL II, 21mm internal width carbon rim, 33mm depth, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Aerolite spokes, Tubeless Ready - Roval Alpinist CL II, 21mm internal width carbon rim, 33mm depth, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Aerolite spokes, Tubeless Ready |
Pláště: | S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x28mm |
Sedlo: | Body Geometry Power Pro with Mirror, hollow titanium rails |
Sedlovka: | Roval Alpinist Carbon Seatpost |
Řidítka: | S-Works Short & Shallow, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole |
Představec: | Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt |
Omotávka: | Supacaz Super Sticky Kush |
Řada Aethos slibuje tři věci – výjimečnou nízkou hmotnost, dokonale vyvážené jízdní vlastnosti a nepopiratelný styl – a tento Aethos pro není výjimkou. Aethos: Miliardy výpočtů při honbě za jedinou věcí – perfektní jízdou.
Specifikované intuitivním Force eTAP AXS SRAM, které poskytuje čisté, ostré řazení, a koly Roval Alpinist spárovanými s náboji DT Swiss 350 a levou nohou s bezproblémovou konstrukcí, která poskytuje míli za mílí.
- Rám Aethos byl navržen s dokonalou kombinací dokonalého jízdního pocitu, nízké hmotnosti a stylu – od zrychlení do strmých svahů a klesajících technických sjezdů až po celodenní pohodlí sedla i na těch nejdelších vyjížďkách na kávu, Aethos zasáhla značku. Ale jak, ptáte se? Znovuobjevením tradičního tvaru vozovky, který se nacházel na kolech minulosti, jsme tyto tvary jemně pozměnili, abychom zajistili masivní zisky v tuhosti a vyvážení, to vše bez ovlivnění hmotnosti nebo životnosti. Spárujte to se zcela novým uspořádáním a procesem, které jsme zdokonalovali během několika desetiletí, a máte nejlehčí rám (585 gramů, S-Works, velikost 56 cm). Aethos je víc než jen nové kolo, je to první kolo nového plemene.
- Lehký rám je k ničemu bez jízdních vlastností vzbuzujících sebevědomí, a proto jsme vyvinuli Aethos tak, aby měl dokonalou rovnováhu přední a zadní tuhosti v kombinaci s výjimečnou kvalitou jízdy. Studiem ohýbání a dýchání uhlíkových vláken jsme byli schopni objevit převratné poznatky o tom, jak síly procházejí rámy. Stačí pár sešlápnutí pedálu a uvědomíte si, že tato vznešená jízda nastavuje nový standard.
- Každý detail, od závěsů přesmykače až po vidlicový rozšiřovač, byl navržen s ohledem na styl, hmotnost a odolnost. Vybavili jsme jej také zcela novou karbonovou sedlovkou a koly Roval Alpinist, což dále šetří hmotnost a zlepšuje jízdní vlastnosti. Vše ve snaze o perfektní jízdu.
Porušit Pravidla Představujeme Aethos Nejlehčí silniční kolo Aethos bylo stvořeno zkušenosmi, které jsme za 46 let vývoje nastřádali. Nejlehčí rám kola zaručí čistý požitek z jízdy. Aethos je ultra lehké silniční kolo, jež vyzdvihne okamžik, kdy jezdec a stroj splynou v jeden celek. Ten moment, kdy nás zcela pohltí strmé stoupání či průlet ostrou zatáčkou. My takové kolo stvořili, a věrni našemu slibu jsme cestou porušili veškerá konstrukční, jezdecká i závodní pravidla. A nelitujeme toho. |
||
"Vyhodili jsme příručku s pravidly a vytvořili kolo vašeho života" |
||
Pro Jednou Nechceme Vyhrávat Přestali jsme si dělat starosti s vítězstvím nebo s tím, jak se věci mají dělat, a místo toho jsme zatoužili udělat nejlepší kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Na cestě za vysněným cílem jsme porušili „pravidla“ výroby uhlíku a porušili jsme nepsaná „pravidla“ jízdy. A mimochodem, s hmotností pouhých 585 gramů je to nejlehčí sériové kolo na kotoučích, jaké bylo kdy vyrobeno - porušili jsme i ta posvátná pravidla UCI. Je to revoluce zrozená z inspirace. |
||
"Aethos" je založen na řeckém slově "étos" \(což znamená "charakter"\), které popisuje vůdčí přesvědčení nebo ideály, které charakterizují komunitu. V tomto případě je to cyklistická komunita. |
||
Jedno Zjevení Miliardy Výpočtů Silniční kolo Aethos zrodil téměř zázrak v testovací laboratoři. Vedoucí inženýr Peter Denk měl v testovací laboratoři zjevení, když pozoroval chování silničního kola v testovacím stroji a uvědomil si, že skutečný výkon spočívá ve tvaru, ne v materiálu. Po několika stovkách tisíc superpočítačových simulací jsme věděli, že máme pravdu. |
||
Dej Se Dokupy! Otočte SCÉNÁŘ Tvar rámu je to, co řídí drtivou většinu výkonu kola. Prostřednictvím naší obsedantní simulace jsme se dozvěděli, že trubky s jemnými, protáhlými kuželovitými úseky - neboli naše strategie kontinuálního zakřivení - poskytují nejvyšší poměr tuhosti k hmotnosti, jaký byl kdy testován. Ukázalo se, že s námi také souhlasí obsedantní Němci v Zedlerově institutu. |
||
ŽÁDNÁ Zbytečná VláknaDíky zjištění, že tvar zajišťuje výkon jsme byli schopni zlepšit dodanou kvalitu jízdy a také ušetřit váhu. Eliminovali jsme tradiční vrstvy tuhosti uhlíku, čímž jsme snížili počet vrstev nutných k sestavení kola o 11% ve srovnání s Tarmac SL6. |
||
Pravidla? Jaká Pravidla? S Aethosem jsme pronásledovali kvalitu jízdy, nikoli čísla. To znamená, že víme, že lehké, tuhé a vyvážené kolo je na pedálech magické. Výsledkem je ale nejlehčí silniční rám, jaký byl kdy vyroben, bez triků o hmotnosti pouhých 5,9 kg. Aethos je v některých závodních kruzích velmi nelegální, přesto je stále určen pro jezdce do hmotnosti 124 kg a splňuje všechny cíle v oblasti manipulace, odezvy a tuhosti, které od každého vyrobeného kola čekáme. |
||
Nové Moderní Silniční Kolo VĚTŠÍ Než Součet Jejich ČÁSTÍ Říci, že „s tímto kolem bylo vše vzato v potaz“, by bylo podhodnocením. Strávili jsme týdny a týdny opakováním, navrhováním a posedlostí nad každým kouskem skládačky. Ale s jezdcem ve středu zájmu bylo naším cílem vyrobit kolo, které by vyhovovalo vašemu životnímu stylu na kole - ne naopak. |
||
Dokonalost Je V Detailech Říci, že „s tímto kolem bylo vše vzato v potaz“, by bylo podhodnocením. Strávili jsme týdny a týdny opakováním, navrhováním a posedlostí nad každým kouskem skládačky. Naším cílem bylo vyrobit kolo, které by vyhovovalo vašemu životnímu stylu na kole - ne naopak. |
||
The Big Easy Už Jsi Ji Jel? Před Specialized žil jen muž jménem Mike. Rád jezdil po silnicích, které procházejí horami Santa Cruz, a vytvořil ne tak snadnou jízdu nazvanou „Big Easy“ - 2 200 metrů stoupání na více než 125 km. Stala se součástí DNA Specialized a stala se rituálem dlouho předtím, než jsme vyhráli nějaké závody. Big Easy je dodnes bijícím srdcem značky. |
||
Founder's Edition Oslavujeme každou novou platformu, kterou představíme, modelem Founder's edition. Omezeno na 300 kol po celém světě, jedná se o nejlehčí konstrukci v nabídce a má exkluzivní a ohromující schéma laku. |
GEOMETRIE:
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Délka představce | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 300mm | 300mm | 360mm | 360mm | 360mm | 360mm |
Dosah | 375mm | 380mm | 384mm | 395mm | 402mm | 408mm |
Úhel hlavové trubky | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Délka řetězové vzpěry | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Délka horní trubky, horizontální | 508mm | 531mm | 540mm | 562mm | 577mm | 595mm |
Úhel sedlové trubky | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 514mm | 527mm | 544mm | 565mm | 591mm | 612mm |
Délka sedlové trubky | 431mm | 462mm | 481mm | 504mm | 532mm | 567mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Výška rámu v rozkroku | 705mm | 728mm | 748mm | 769mm | 796mm | 824mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Délka celé vidlice | 369mm | 369mm | 369mm | 369mm | 369mm | 369mm |
Délka hlavové trubky | 109mm | 120mm | 137mm | 157mm | 184mm | 204mm |
Výška středového složení | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
Vyosení vidlice (offset) | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 574mm | 577mm | 579mm | 591mm | 606mm | 613mm |
Rozvor | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1005mm | 1012mm |
TABULKA VELIKOSTÍ:
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.