Neohodnoceno

Silniční kolo SPECIALIZED Aethos Expert - Rival eTap AXS Satin Deep Lake Metallic / Green Pearl

Varianta
Můžeme doručit do:
17.4.2025 17.4.2025 17.4.2025 17.4.2025 17.4.2025 17.4.2025 Zvolte variantu
Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zvolte variantu
Kód: 97225-3149 97225-3152 97225-3154 97225-3156 97225-3158 97225-3161 Zvolte variantu
Značka: Specialized
146 000 Kč
Kategorie: Jízdní kola
Velikost kol: 28"
Typ kola: Unisex
Modelový rok: 2025
Rám: Aethos FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Vidlice: FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Řazení: SRAM Rival eTap AXS
Přehazovačka: SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
Přesmykač: SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
Kazeta: SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
Kliky: SRAM Rival DUB, Power Meter, 48-35t
Řetěz: SRAM Rival 12-speed
Brzdy: SRAM Rival eTAP AXS, hydraulic disc
Zapletená kola: Roval C38, 21mm internal width carbon rim, tubeless ready - Roval C38, 21mm internal width carbon rim, tubeless ready
Pláště: S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x28mm
Sedlo: Body Geometry Power Expert
Sedlovka: Roval Alpinist Carbon Seatpost
Řidítka: Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
Představec: Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt
Omotávka: Supacaz Super Sticky Kush

Co kdybychom využili všechny zkušenosti, které jsme za posledních 46 let vývoje získali a postavili kolo vyrobené jednoduše pro lásku k jízdě? Aethos je navržen tak, aby překročil hranici mezi dokonalou kvalitou jízdy, extrémně nízkou hmotností a nepopiratelným stylem. Model Aethos Comp není výjimkou.

S bezdrátovým elektronickým řazením Shimano 10 Di2w a hydraulickými kotoučovými brzdami nenáročnými na údržbu, s odolnými koly DT Swiss R470 Disc máte perfektní stroj, který vás na silnici nadchne.

  • Rám Aethos byl navržen s dokonalou kombinací maximálního pocitu z jízdy, nízké hmotnosti a stylu - od zrychlení ve strmých stoupáních a klesání v technických sjezdech až po celodenní pohodlí v sedle i při nejdelších jízdách na kávu, všude Aethos míří přesně . Ale ptáte se proč? Znovuobjevením tradičního tvaru silničky, který se v minulosti na kolech využíval, jsme tyto tvary jemně změnili, abychom dosáhli obrovských nárůstů v tuhosti a rovnováze, a to vše bez ovlivnění hmotnosti nebo životnosti. Spárujte to se zcela novým vrstvením karbonu a procesem, který jsme zdokonalili během několika desetiletí, a máte tu nejlehčí rám (585 gramů, S-Works, velikost 56 cm). Aethos je více než jen nové kolo, je to první z nového rodu.
  • Lehký rám je k ničemu bez sebevědomých jízdních vlastností, proto jsme vyvinuli Aethos tak, aby měl perfektní vyvážení přední a zadní tuhosti v kombinaci s výjimečnou kvalitou jízdy. Studiem ohýbání a dýchání uhlíkových vláken jsme byli schopni objevit průkopnická zjištění o tom, jak síly protékají rámy. Stačí pár stlačení pedálu a uvědomíte si, že tato vznešená jízda nastavuje nový standard.
  • Každý detail, od patky přehazovačky po krytku vidlice, byl navržen s ohledem na styl, hmotnost a trvanlivost. Specifikovali jsme to také u zcela nové karbonové sedlovky Alpinist a kol Roval, což dále šetří váhu a zlepšuje jízdní vlastnosti. Vše pro perfektní jízdu.

Porušit Pravidla
Představujeme Aethos
Nejlehčí silniční kolo Aethos bylo stvořeno zkušenosmi, které jsme za 46 let vývoje nastřádali. Nejlehčí rám kola zaručí čistý požitek z jízdy. Aethos je ultra lehké silniční kolo, jež vyzdvihne okamžik, kdy jezdec a stroj splynou v jeden celek. Ten moment, kdy nás zcela pohltí strmé stoupání či průlet ostrou zatáčkou. My takové kolo stvořili, a věrni našemu slibu jsme cestou porušili veškerá konstrukční, jezdecká i závodní pravidla. A nelitujeme toho.

"Vyhodili jsme příručku s pravidly a vytvořili kolo vašeho života"

Pro Jednou Nechceme Vyhrávat
Přestali jsme si dělat starosti s vítězstvím nebo s tím, jak se věci mají dělat, a místo toho jsme zatoužili udělat nejlepší kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Na cestě za vysněným cílem jsme porušili „pravidla“ výroby uhlíku a porušili jsme nepsaná „pravidla“ jízdy. A mimochodem, s hmotností pouhých 585 gramů je to nejlehčí sériové kolo na kotoučích, jaké bylo kdy vyrobeno - porušili jsme i ta posvátná pravidla UCI. Je to revoluce zrozená z inspirace.
"Aethos"
je založen na řeckém slově "étos" \(což znamená "charakter"\), které popisuje vůdčí přesvědčení nebo ideály, které charakterizují komunitu. V tomto případě je to cyklistická komunita.
Jedno Zjevení
Miliardy Výpočtů
Silniční kolo Aethos zrodil téměř zázrak v testovací laboratoři. Vedoucí inženýr Peter Denk měl v testovací laboratoři zjevení, když pozoroval chování silničního kola v testovacím stroji a uvědomil si, že skutečný výkon spočívá ve tvaru, ne v materiálu. Po několika stovkách tisíc superpočítačových simulací jsme věděli, že máme pravdu.
Dej Se Dokupy!
Otočte SCÉNÁŘ
Tvar rámu je to, co řídí drtivou většinu výkonu kola. Prostřednictvím naší obsedantní simulace jsme se dozvěděli, že trubky s jemnými, protáhlými kuželovitými úseky - neboli naše strategie kontinuálního zakřivení - poskytují nejvyšší poměr tuhosti k hmotnosti, jaký byl kdy testován. Ukázalo se, že s námi také souhlasí obsedantní Němci v Zedlerově institutu.

ŽÁDNÁ Zbytečná Vlákna

Díky zjištění, že tvar zajišťuje výkon jsme byli schopni zlepšit dodanou kvalitu jízdy a také ušetřit váhu. Eliminovali jsme tradiční vrstvy tuhosti uhlíku, čímž jsme snížili počet vrstev nutných k sestavení kola o 11% ve srovnání s Tarmac SL6.

Pravidla? Jaká Pravidla?
S Aethosem jsme pronásledovali kvalitu jízdy, nikoli čísla. To znamená, že víme, že lehké, tuhé a vyvážené kolo je na pedálech magické. Výsledkem je ale nejlehčí silniční rám, jaký byl kdy vyroben, bez triků o hmotnosti pouhých 5,9 kg. Aethos je v některých závodních kruzích velmi nelegální, přesto je stále určen pro jezdce do hmotnosti 124 kg a splňuje všechny cíle v oblasti manipulace, odezvy a tuhosti, které od každého vyrobeného kola čekáme.
Nové Moderní Silniční Kolo
VĚTŠÍ Než Součet Jejich ČÁSTÍ
Říci, že „s tímto kolem bylo vše vzato v potaz“, by bylo podhodnocením. Strávili jsme týdny a týdny opakováním, navrhováním a posedlostí nad každým kouskem skládačky. Ale s jezdcem ve středu zájmu bylo naším cílem vyrobit kolo, které by vyhovovalo vašemu životnímu stylu na kole - ne naopak.
Dokonalost Je V Detailech
Říci, že „s tímto kolem bylo vše vzato v potaz“, by bylo podhodnocením. Strávili jsme týdny a týdny opakováním, navrhováním a posedlostí nad každým kouskem skládačky. Naším cílem bylo vyrobit kolo, které by vyhovovalo vašemu životnímu stylu na kole - ne naopak.
The Big Easy
Už Jsi Ji Jel?
Před Specialized žil jen muž jménem Mike. Rád jezdil po silnicích, které procházejí horami Santa Cruz, a vytvořil ne tak snadnou jízdu nazvanou „Big Easy“ - 2 200 metrů stoupání na více než 125 km. Stala se součástí DNA Specialized a stala se rituálem dlouho předtím, než jsme vyhráli nějaké závody. Big Easy je dodnes bijícím srdcem značky.
Founder's Edition
Oslavujeme každou novou platformu, kterou představíme, modelem Founder's edition. Omezeno na 300 kol po celém světě, jedná se o nejlehčí konstrukci v nabídce a má exkluzivní a ohromující schéma laku.

 

GEOMETRIE:

49 52 54 56 58 61
Délka klik 165mm 170mm 172.5mm 172.5mm 175mm 175mm
Šířka řídítek 380mm 400mm 420mm 420mm 440mm 440mm
Délka představce 80mm 90mm 100mm 100mm 110mm 110mm
Šířka sedla 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Délka sedlovky 300mm 300mm 360mm 360mm 360mm 360mm
Dosah 375mm 380mm 384mm 395mm 402mm 408mm
Úhel hlavové trubky 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
Délka řetězové vzpěry 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm
Délka horní trubky, horizontální 508mm 531mm 540mm 562mm 577mm 595mm
Úhel sedlové trubky 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 514mm 527mm 544mm 565mm 591mm 612mm
Délka sedlové trubky 431mm 462mm 481mm 504mm 532mm 567mm
BB Drop 74mm 74mm 72mm 72mm 72mm 72mm
Výška rámu v rozkroku 705mm 728mm 748mm 769mm 796mm 824mm
Stopa kola (27,5 střed) 63mm 58mm 58mm 55mm 55mm 52mm
Délka celé vidlice 369mm 369mm 369mm 369mm 369mm 369mm
Délka hlavové trubky 109mm 120mm 137mm 157mm 184mm 204mm
Výška středového složení 266mm 266mm 268mm 268mm 268mm 268mm
Vyosení vidlice (offset) 47mm 47mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 574mm 577mm 579mm 591mm 606mm 613mm
Rozvor 973mm 975mm 978mm 991mm 1005mm 1012mm
 

TABULKA VELIKOSTÍ:

Velikostní tabulka

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX