Horské kolo SPECIALIZED Stumpjumper 15 Öhlins Coil Satin Copper Speckle / Satin Silver Dust
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 29"/27,5", 29" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2025 |
Rám: | FACT 11m carbon chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal brake and dropper cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel |
Vidlice: | Öhlins RXF38 M.2 29, TTX Twin Tube Damping, external low speed rebound adjust, external high and low speed compression adjustment, 15x110mm, 44mm offset, 160mm of travel |
Tlumič: | Öhlins TTX 22 M Coil, Ride Dynamics trail tune, external rebound adjust, external high and low speed compression adjustment, 210x55, S2: 434lbs, S3: 480lbs, S4: 525lbs, S5: 571lbs, S6: 605lbs |
Řazení: | SRAM AXS POD Controller |
Přehazovačka: | SRAM GX Eagle Transmission Derailleur |
Kazeta: | SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t |
Kliky: | SRAM GX Eagle Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, S1-S3:165mm, S4-S6: 170mm |
Řetěz: | SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain |
Brzdy: | TRP DH-R EVO, 4-piston caliper, hydraulic disc |
Náboje: | DT Swiss 370, 15x110mm, 28h - DT Swiss 370, 12x148mm, 28h |
Ráfky: | Roval Traverse, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready, Front: 29", Rear: 27.5" |
Pláště: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" - Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.3" |
Sedlo: | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, S1-S2: 155mm, S3-S6: 143mm |
Sedlovka: | PNW Loam Dropper, tool-less travel adjust, Range lever, 34.9, S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4-S6: 200mm |
Řidítka: | Deity, Racepoint, 5-degree upsweep, 9-degree backsweep, 810 width, S2: 25mm rise |
Představec: | Deity, 35mm clamp, 35mm length |
Gripy: | Diety, Supracush, Black |
Stumpjumper 15 je tu, aby zbořil všechny kompromisy, co se dělají na trail kolech. Pohlcovat nerovnosti jako velké kolo? Máme. Ovladatelnost, hravost a efektivita při krátkém zdvihu? Dvakrát máme. A co takhle pořádná porce personalizace, aby bylo dokonalé pro jediného jezdce, na kterém opravdu záleží - pro tebe? Máme, máme, máme.
ZDOKONALENÁ KINEMATIKA: Jako dokonalé trailové kolo vyvažuje Stumpjumper 15 efektivitu a optimální řízení síly nárazů. U anti squatu kola Stumpjumper 15 jsme našli rovnováhu mezi předchozími modely Stumpjumper a Stumpjumper EVO, protože oba měly vynikající vlastnosti při šlapání.
VYLEPŠENÁ GEOMETRIE: Geometrie tohoto kola poskytuje schopnost velkého kola, když ji potřebujete, hbitost v úzkých úsecích a živé, efektivní stoupání. Velkorysý kokpit vás soustředí na kolo a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, položený úhel hlavové trubky a optimalizovaný offset vidlice zajišťují stabilitu v terénu.
JÍZDA PO TVÉM: Model Stumpjumper 15 bezproblémově integruje referenční nastavení geo, což z něj dělá nejpřizpůsobivější trailové kolo vůbec. Šest různých nastavení geometrie vám umožní vyladit výkon pro jakýkoli styl a terén. Hlavový úhel a výšku středu lze jemně vyladit pro stabilitu nebo průchodnost.
FORMA NÁSLEDUJE ZÁBAVU: Rám můžeme udělat tak tuhý, jak chceme, ale existuje něco jako příliš tuhý. Abyste byli s kolem zajedno, vyžaduje rám konstrukční poddajnost. Zkonstruovali jsme karbonový rám FACT 11M a slitinový rám M5 - přední část, zadní část a spojovací článek mezi nimi - jako jeden celek, který splňuje cíl tuhosti, který jsme si stanovili pro jízdu na trailu.
VELIKOST KOL: Všechny modely se ocelovou pružinou mají smíšená kola. Všechny modely ve velikostech S1 a S2 jsou dodávány se smíšenými koly, aby byla zajištěna perfektní geo pro menší jezdce.
VÝBĚR KOL: Díky našim dodatečně dodávaným vahadlům si můžeš vybrat mezi velkými koly vpředu a vzadu nebo si to namíchat s 27,5" zadním kolem pro citlivější a hravější jízdu. Bez ohledu na to, co si vybereš, geometrie zůstane zachována.
Vezměte si všechno: SWAT 4.0 na kole Stumpjumper 15 zvětšuje úložný prostor na spodní rámové trubce, což je inovace, kterou jsme zavedli jako první. Jedná se o nejplynuleji fungující, povětrnostním vlivům nejodolnější systém zapuštěné montáže vůbec.
VÍCE ODVAHY NEŽ TY: Naše celoodpružená kola jsou konstruována tak, aby byla neúnavná, navržena tak, aby vydržela roky náročné jízdy, a podpořena nejlepší podporou a pojistkami, které vás udrží na trailu. Naše bezkonkurenční doživotní výměna ložisek čepů odpružení pro prvního majitele bez dotazů je jen jedním ze způsobů, jak se o tebe staráme.
- Lehký karbonový rám a zadní část FACT 11m
- Neuvěřitelně odolná kola Roval Traverse s nábojem DT Swiss 370
- Prémiové odpružení Öhlins TTX 22 M Coil, vyladěné Ride Dynamics
- Prorazte cokoli se 160mm vidlicí Öhlins RXF38 M.2 29
- Spolehlivé a plynulé řazení SRAM GX Eagle AXS T-Type
- Výkonné brzdy se skvělým citem v rukou díky 4pístkovým brzdám TRP DH-R EVO
- Teleskopická sedlovka PNW LOAM s nastavitelným zdvihem
- Doživotní výměna ložisek čepů zavěšení pro původního majitele
- Kompatibilní pouze s elektronickými pohony
GENIE plní přání každého trailového jezdce Tato převratná patentovaná technologie vzduchové pružiny, kterou jsme vynalezli, splní každému trailovému jezdci tři přání: pocit a kontrolu jako u vinuté pružiny, lepší prevenci dorazu než u standardní vzduchové pružiny a vyladěnou "platformu" pro hravý pocit. |
Co je uvnitř GENIE |
Vylaďte si svou jízdu pomocí nastavitelné geometrie Stumpjumper 15 se může pochlubit nejschopnější trailovou geometrií na světě. Díky šesti možnostem nastavení si jízdu dokonale přizpůsobíte svému stylu a terénu. Prozkoumejte náš interaktivní geo vyhledávač a najděte si ideální nastavení. |
Požírá nerovnosti jako Enduro Díky technologii tlumičů GENIE má Stumpy 15 o 16,3% lepší výkon při nárazech než "kolo roku" Stumpjumper EVO. Díky plošší křivce pružiny v prvních 70% zdvihu využívá doslova více zdvihu pro stejně velkou nerovnost. |
0 57% lepší trakce Technologie GENIE zajišťuje o 57% kratší dobu ztráty trakce než standardní vzduchové tlumiče, protože technologie GENIE poskytuje pružný výkon podobný ocelové pružině, který udržuje kolo v kontaktu se zemí po větší procento času než typická vzduchová pružina. |
Sbohem a šáteček dorazům Pošlete to dolů s jistotou, protože víte, že při testování v terénu tlumič GENIE eliminoval 39% případů tvrdého dorazu v porovnání se standardní vzduchovou pružinou FOX Float. |
Seznamte se s tvůrci Mnoho (špinavých) rukou, jedno (úžasné) kolo. Více než 50 členů týmu výzkumu a vývoje, z nichž každý je trailový jezdec, pracovalo více než tři roky na tom, aby Stumpjumper 15 byl jedním z kol, která vládnou všem trailům. |
Vše, co potřebujete vědět Neradi čtete? Žádný problém. Podívejte se na toto krátké video a dozvíte se všechny zajímavosti o modelu Stumpjumper 15.
|
Podívejte se na úvodní prezentaci Vyslechněte si v úvodní prezentaci lidi, kteří stojí za modelem Stumpjumper 15. Je to skvělý přehled o kole a GENIE z úst týmu, který je vyrobil.
|
TABULKA VELIKOSTÍ:
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 125mm | 150mm | 170mm | 190mm | 190mm | 190mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 608mm | 618mm | 627mm | 640mm | 654mm | 667mm |
Dosah | 400mm | 425mm | 450mm | 475mm | 500mm | 530mm |
Headtube Length | 95mm | 100mm | 110mm | 125mm | 140mm | 155mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Výška středového složení | 334mm | 337mm | 337mm | 337mm | 337mm | 337mm |
BB Drop | 41mm | 38mm | 38mm | 38mm | 38mm | 38mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 129mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Délka vidlice (celá) | 551mm | 561mm | 561mm | 561mm | 561mm | 561mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 720mm | 751mm | 780mm | 812mm | 843mm | 879mm |
Délka řetězové vzpěry | 430mm | 432mm | 435mm | 435mm | 445mm | 445mm |
Rozvor | 1149mm | 1181mm | 1213mm | 1244mm | 1285mm | 1322mm |
Top-tube Length (horizontal) | 541mm | 573mm | 595mm | 624mm | 647mm | 677mm |
Výška rámu v rozkroku | 738mm | 751mm | 745mm | 745mm | 745mm | 751mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 78° | 77° | 77° | 76.5° | 76.5° | 76.5° |
Saddle Height for Effective ST Angle | 645mm | 690mm | 735mm | 780mm | 825mm | 870mm |
Max Seatpost Insertion | 245mm | 245mm | 255mm | 255mm | 285mm | 285mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.