Neohodnoceno

Horské elektrokolo TREK Fuel EXe 8 GX AXS T-Type Rage Red to Deep Dark Blue Fade

Varianta
Můžeme doručit do:
9.12.2024 9.12.2024 9.12.2024 9.12.2024 Zvolte variantu
Skladem u dodavatele (>5 ks) Skladem u dodavatele (>5 ks) Skladem u dodavatele (>5 ks) Skladem u dodavatele (>5 ks) Zvolte variantu
Kód: 5298773 5298774 5298775 5298776 Zvolte variantu
Značka: TREK
174 990 Kč
Kategorie: Celoodpružená horská elektrokola
Velikost kol: 29"
Typ kola: Unisex
Modelový rok: 2025
Značka pohonu: TQ
Motor: TQ-HPR50, 50 Nm, 250 watt maximum continuous rated power, 300 watt peak power
Baterie: TQ 360Wh
Displej: TQ LED display with Bluetooth & ANT+ connectivity
Rám: Alpha Platinum Aluminium, removable battery, internal routing, alloy rocker link, 34.9 mm seat tube, upper chain guide mount, 55 mm chain line, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm travel
Vidlice: Fox Rhythm 36, Float EVOL air spring, GRIP damper, tapered steerer, 44 mm offset, Boost110, 15 mm Kabolt axle, 150 mm travel
Tlumič: Fox Performance Float X, 2-position damper, 205 mm x 60 mm
Řazení: SRAM Eagle AXS POD
Přehazovačka: SRAM GX Eagle AXS, T-Type
Kazeta: SRAM Eagle XS-1275, T-Type,10-52, 12-speed
Řetěz: SRAM GX Eagle, T-Type, 12-speed
Kliky: SRAM GX, SRAM X-SYNC 2, 32T, alloy, 165 mm length
Brzdy: SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc
Zapletená kola: Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15 mm thru axle - Bontrager Line Comp 30, Tubeless-Ready, Rapid Drive 108, 6-bolt, Boost148, 12 mm thru axle
Pláště: Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength casing, aramid bead, 60 tpi, 29x2.50"
Sedlo: Bontrager Arvada, hollow chromoly rails, 138 mm width
Sedlovka: Bontrager Line Dropper, 100/150/170mm travel, MaxFlow, internal routing, 34.9 mm
Představec: Bontrager Elite, 35 mm, 0-degree, 45 mm length
Řidítka: Bontrager Line, alloy, 35 mm, 27.5 mm rise, 780 mm width
Gripy: Bontrager XR Trail Elite, nylon lock-on

Fuel EXe 8 je hliníkové horské elektrokolo na traily, které vás ve stoupáních podpoří tichým pohonem, aby vám na cestu dolů zbylo co nejvíc energie. Stejně jako jeho karbonoví bratříčci se pyšní jízdními vlastnostmi klasického trailového kola, které je ale navíc osazeno malým, a přesto výkonným pohonným systémem s harmonickou válečkovou převodovkou, elegantním displejem v horní rámové trubce a miniaturním ovládáním. Na těch nejdůležitějších dílech nešetříme, a proto je tento terénní speciál osazen sadou odpružení FOX, širokými koly Bontrager Line Comp umožňujícími použití bezdušových plášťů a 12rychlostním bezdrátovým řazením SRAM GX AXS.

Je pro vás vhodné, pokud… Získáte toto vybavení Na závěr

Hledáte kolo s dobrými parametry a rozumnou cenovkou. Chcete výbavu, kterou se pyšní kola z nejvyšší modelové řady Fuel EXe, ale jste omezeni rozpočtem. Potřebujete kvalitní komponenty, na které je v terénu spolehnutí, a robustní slitinový rám, na němž budou výjezdy do kopců i sjezdy náročných pasáží hračka.

Rám z hliníku Alpha Platinum s pohonným systémem s harmonickou válečkovou převodovkou HPR50 od TQ, 360Wh plně integrovaná vyjímatelná baterie a chytrý nabíjecí port. Ovládání na řídítkách a zabudovaný LED displej, s nimiž se snadno pracuje i za jízdy, 150mm přední vidlice FOX Rhythm 36 se vzduchovým odpružením Float EVOL a tlumičem GRIP a 140mm zadní odpružení FOX Performance Float X. Dál ještě kola Bontrager Line Comp 30 umožňující použití bezdušových plášťů, 12rychlostní bezdrátové řazení SRAM GX AXS, hydraulické kotoučové brzdy a teleskopická sedlovka.

Pokud chcete výbavu nejvyšší modelové řady Fuel EXe za cenu, která vás nepoloží, Fuel EXe 8 je skvělá volba. Má stejný pohonný systém, displej i geometrii jako jeho karbonoví bratříčci, a pyšní se i kvalitní sadou odpružení a bezdrátovým řazením. Jediný rozdíl je v cenově dostupnějším slitinovém rámu.

 

Proč si je zamilujete

  1. Kolo s parametry lehkého horského elektrokola nejvyšší třídy a cenovkou, která pro vás bude milým překvapením.
  2. Kvalitní sada odpružení FOX a bezdrátové řazení SRAM vám zajistí jízdní vlastnosti, o kterých jste vždy snili.
  3. Malý, tichý, a přesto výkonný motor TQ je vyladěný na traily, kombinuje užitečnou dopomoc s přirozeným pocitem ze šlapání a nijak neruší zážitek z jízdy.
  4. Integrovaný displej, nabíjecí port a ovladače jsou praktické, elegantní a intuitivní.
  5. Geometrii rámu si můžete doladit pomocí systému Mino Link. Pokud by vám to nestačilo, můžete si pořídit i hlavové složení s nastavitelným úhlem.
 
 
 
 
TK22_FuelEXe_Tech_Features_1

 

 

TQ-HPR50 – malý, tichý a silný

Motor TQ-HPR50 je i přes svou nízkou hmotnost úžasně výkonný. Většina motorů je vybavena ozubením a řemeny, které jsou hlučné, zabírají místo a mohou se rozbít. V TQ-HPR50 se nachází malá a mimořádně tichá harmonická válečková převodovka, která přináší neuvěřitelně přirozený pocit ze šlapání.

Pro více info.....

 

 

Vyjímatelná baterie

360Wh baterie vám vystačí na 2–5 h ježdění. Je dovedně ukryta v dolní rámové trubce, odkud ji před nabíjením ale můžete snadno vytáhnout.

 

Pro více info.....

 

 

Přídavná baterie

Díky přídavné 160Wh externí baterii si dojezd můžete prodloužit o 40 %. Zapojení je jednoduché a nejsou potřeba žádné speciální úchyty, vejde se do běžného košíku na láhev.

 

Pro více info.....

TK22_FuelEXe_Tech_Features_Tertiary_1

 

 

 Integrovaný displej

Displej byl umístěn do horní rámové trubky a zároveň je v ní zapuštěn aby se snížila možnost jeho poškození.

 

 

 

Pro více info.....

 

Jednoduché a elegantní ovládání


K přepínání mezi různými jízdními režimy a aktivaci asistence při vedení kola slouží nenápadný ergonomický ovladač.

Propojení, přizpůsobení a propočty

Aplikace Trek Central vám usnadní ladění motoru, měření výkonů, analýzu údajů o jízdě a nastavení kola podle vašich představ. K dispozici budete mít i navigaci a informace o aktuálním dojezdu.

 

 

Active Braking Pivot

Systém Active Braking Pivot umožňuje našim technikům seřídit tlumení tak, aby reagovalo na zrychlení a brzdění nezávisle. Výsledkem je spolehlivá ovladatelnost.

 

Podívejte se na video ........

Položenější nebo kolmější úhel, záleží jen na vás

K seřízení úhlu hlavového složení lze použít misky (prodávají se zvlášť). úhel hlavové trubky tak může být kolmější nebo naopak položenější podle potřeby, aniž by to ovlivnilo výšku středového složení.

Podívejte se na video .....

 

Praktické vnitřní vedení


Integrované kanály v rámu usnadňují vedení brzdové hadice i bovdenů řazení a teleskopické sedlovky. Výsledkem jsou čisté designové linie a nenáročná údržba.

Podívejte se na video .....

Přechod na převodovku

Převodovka SRAM Eagle T-Type se montuje přímo na rám, takže už není zapotřebí patka přehazovačky. Celý systém je tak mnohem bytelnější a elegantnější. Je rovněž přesnější pod zatížením a snáze se nastavuje.

 

Kompletní systém k použití bezdušových plášťů


Ráfky a kola umožňují použití bezdušových plášťů ke zlepšení trakce, minimalizování defektů a snížení hmotnosti. Hned po nákupu můžete vyrazit s poskytnutými pásky do ráfků TLR, ventilky a těsnicím tmelem

 

Zadní náboj Rapid Drive 108


Náboj Rapid Drive se 108 zuby nabízí téměř okamžité zrychlení jakmile se opřete do pedálů. Výsledkem je hladký a okamžitý pohyb, díky němuž zatáčkami i nerovným terénem jen proletíte. Dodatečná rohatka zaručuje snadnou ovladatelnost i při náročném stoupání.

Nastavitelná geometrie Mino Link

Mino Link umožňuje upravit úhel hlavové trubky o 1/2° a výšku středového složení o 10mm. K dispozici pouze u kol TREK.

Podívejte se na video ....

 

Velikosti

Velikost Výška jezdce Vnitřní šev
S

153 - 167 cm

5'0" - 5'6"

72 - 79 cm

28" - 31"

M

161 - 175 cm

5'3" - 5'9"

76 - 82 cm

30" - 32"

L

174 - 188 cm

5'9" - 6'2"

82 - 88 cm

32" - 35"

XL

186 - 196 cm

6'1" - 6'5"

87 - 92 cm

34" - 36"

 

Geometry

Rozměry jsou v cm, pokud není uvedeno jinak.

       
Sizing table
Číslo velikosti rámu Písmeno velikosti rámu Geometrie Rozměr kola A — Sedlová trubka B — Úhel sedlové trubky Skutečný úhel sedlové trubky C — Délka hlavové trubky D — Úhel hlavy E — Horní rámová trubka F — Výška středového složení G — Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení H — Délka řetězové vzpěry I — Offset J — Trail K — Rozvor kola L — Vzdálenost středu horní rámové trubky od země M — Dosah rámu N — Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení Délka představce
15.5" S Vysoký 29" 38.0 69.5° 77.5° 10.0 65.5° 57.2 34.9 3.4 43.8 4.4 12.6 118.5 74.6 43.6 61.4 40.0
15.5" S Nízký 29" 38.0 69.0° 77.0° 10.0 65.0° 57.3 34.2 4.1 44.0 4.4 13.0 118.6 74.0 43.0 61.8 40.0
17.5" M Vysoký 29" 41.0 70.0° 77.5° 11.0 65.5° 59.9 34.9 3.4 43.8 4.4 12.6 121.5 74.6 46.1 62.3 50.0
17.5" M Nízký 29" 41.0 69.5° 77.0° 11.0 65.0° 60.0 34.2 4.1 44.0 4.4 13.0 121.5 74.0 45.5 62.7 50.0
19.5" L Vysoký 29" 43.5 71.0° 77.5° 11.0 65.5° 62.9 34.9 3.4 43.8 4.4 12.6 124.5 74.6 49.0 62.3 50.0
19.5" L Nízký 29" 43.5 70.5° 77.0° 11.0 65.0° 63.0 34.2 4.1 44.0 4.4 13.0 124.5 74.0 48.5 62.7 50.0
21.5" XL Vysoký 29" 47.0 71.5° 77.5° 12.0 65.5° 65.6 34.9 3.4 43.8 4.4 12.6 127.4 76.6 51.5 63.2 50.0
21.5" XL Nízký 29" 47.0 71.0° 77.0° 12.0 65.0° 65.7 34.2 4.1 44.0 4.4 13.0 127.5 76.0 51.0 63.6 50.0
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX