Horské elektrokolo SPECIALIZED Turbo Levo SL Pro SATIN SPRUCE / SPRUCE / SMOKE
Kategorie: | Celoodpružená horská elektrokola |
---|---|
Velikost kol: | 29"/27,5" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2024 |
Značka pohonu: | SPECIALIZED |
Motor: | New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor |
Baterie: | Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
Displej: | Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Rám: | All new Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels |
Vidlice: | Fox 36 Factory, 29", 44mm offset, Grip 2 damper, Kashima, S1: 150mm, S2-S6:160mm |
Tlumič: | Fox Float X Factory series, Kashima, 21x55mm, S1: Fox Float DPS Factory, Kashima, 210x50mm |
Řazení: | SRAM AXS POD Controller |
Přehazovačka: | SRAM X0 Eagle Transmission Derailleur |
Kazeta: | SRAM X0 Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t |
Řetěz: | SRAM X0 Eagle Transmission Flattop Chain |
Kliky: | SRAM Carbon Crankset, Dub interface - New SL 1.2 spider, 104BCD w/SRAM 32t Transmission compatible alloy ring |
Brzdy: | SRAM Code Silver Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc |
Zapletená kola: | Roval Traverse Carbon 29 - Roval Traverse Carbon 27.5, 148mm spacing, XD freehub body |
Pláště: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" - Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3" |
Sedlo: | Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails |
Sedlovka: | Bike Yoke, Revive Max, 34.9 (S1:120mm, S2-S3:150mm, S4-S5: 185mm, S6: 213mm) |
Představec: | Deity, 35.0mm |
Řidítka: | Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm, 35.0mm |
Gripy: | Deity Grips |
Levo SL nabízí bezkonkurenční kvalitu jízdy a schopnosti, které jsou ještě umocněny. Pro trailové jezdce, kteří touží po klopenkách na singltreku, rádi se proletí a žijí pro rozvoj svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým kolem Levo SL. Budete ohromeni bezkonkurenční kombinací bezchybné ovladatelnosti, schopností a zesílení "2x ty", které vám dává sílu jezdit více trailů. Porovnejte ho s čímkoli na trhu, ať už s motorem nebo bez něj, a my víme, že budete souhlasit - Levo SL je ULTIMÁTNÍ TRAILOVÉ KOLO.
VŠE JE O JÍZDĚ - Když vše funguje tak, jak má, kolo při jízdě zmizí. Zbavili jsme kolo Levo SL hmotnosti, aby bylo štíhlé a citlivé. Je dostatečně odolné, aby vydrželo těžké zacházení, ale zároveň dostatečně lehké, aby zvládlo velké pohyby. Jeho vyladěná geometrie, kinematika a nastavení tlumičů nenechávají nic náhodě.
REFERENČNÍ RÁM - Všechno začíná tady. Živý, přesný pocit z jízdy. Strategické uspořádání karbonových vláken zajišťuje supercitlivou tuhost
Levo SL poskytuje bezkonkurenční jízdní kvalitu a schopnosti, zesílené. Pro trailového jezdce, který touží po serpentinovém singletracku, který ho posílá k nebi a žije pro rozvoj svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým kolem, Levo SL. Budete ohromeni jeho bezkonkurenční kombinací dokonalé ovladatelnosti, schopností a zesílení „2 X You“, které vám dává sílu jezdit na více stezkách. Porovnejte to s čímkoli, co je venku, s motorem nebo bez, a víme, že budete souhlasit – Levo SL je NEJLEPŠÍ TRAILOVÉ KOLO.
VŠE JE O JÍZDĚ — Když vše funguje správně, kolo při jízdě zmizí. Odebrali jsme hmotu, abychom zachovali Levo SL štíhlé a citlivé. Je dostatečně pevný, aby vydržel těžké týrání, ale dostatečně lehký na to, aby zvládl velké pohyby. Jeho vytočená geometrie, kinematika a ladění tlumičů nezanechávají nic žádoucího.
REFERENČNÍ RÁMEC — Všechno začíná zde. Živý, přesný pocit z jízdy. Strategické uspořádání karbonových vláken poskytuje super citlivou tuhost podvozku. Celý podvozek – přední část, zadní část a spojovací článek, který je sjednocuje – jsme vyladili jako jeden celek, abychom minimalizovali boční ohyb při šlapání a využili každý kousek síly na pedál.
GEOMETRIE OVLÁDÁNÍ — Kokpit vás vycentruje v motocyklu, optimalizuje trakci a kontrolu v zatáčkách. Nízká středová konzola, prověšený úhel hlavové trubky a menší odsazení vidlice udržují věci stabilní v drsném terénu a zároveň vám dávají svobodu ničit zatáčky. Úhel hlavy lze přizpůsobit na 63, 64,25 a 65,5 stupňů.
MÉNĚ JE VÍCE – Levo SL je štíhlý chrt a telepaticky reagující. Jeho vybraný výběr komponent je lehký, ale schopný – pro opravdové trailové ježdění. Dejte to všechno dohromady a získáte výhody zesílení spolu s ovládáním benchmarku.
SMÍŠENÉ KOLO — 29” přední kolo zajišťuje stabilitu a jistý výkon v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5” zadní kolo umožňuje kompaktní řetězovou vzpěru a super citlivé chování. Pokud dáváte přednost výhodám odvalování a trakce 29” zadního kola, stačí otočit čip otočného kloubu a namontovat velké kolo.
TURBO OPERAČNÍ SYSTÉM — Náš bezproblémově integrovaný operační systém poskytuje bezkonkurenční výkon napříč točivým momentem, rozsahem, pocitem z jízdy, kvalitou jízdy, výkonem, spolehlivostí a zážitkem z jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožňuje dělat víc, vědět víc, jít dál, cítit se silnější a bavit se.
MOTOR SPECIALIZED SL 1.2 — Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je velmi tichý, může se pochlubit bezkonkurenční hladkostí, poskytuje o 43 % vyšší točivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 wattů) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon „2x You“.
SPECIALIZED APP — Levo SL se plně integruje s naší aplikací Specialized a umožňuje vám přizpůsobit si charakteristiky motoru. S funkcí Smart Control se můžete rozloučit s úzkostí z dosahu a pomocí Turbo System Auto-Lock dokonce zmařit případné zloděje. Aplikaci stahuj ZDE..............
- Zcela nový karbonový rám je dodáván ve smíšené konfiguraci kol (kompatibilní se zadními koly 29 bez potřeby dalších dílů.) Nová kinematika s plošší křivkou páky, která poskytuje větší podporu a hravost nahoře, ale spoustu kontroly v drsnějších podmínkách. Úhel hlavové trubky a výška středového držáku jsou nastavitelné.
- Nová převodovka SRAM X0
- Nové brzdy SRAM Code Silver Stealth Stealth
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm | 175mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 609mm | 617mm | 626mm | 635mm | 645mm | 654mm |
Dosah | 405mm | 425mm | 445mm | 470mm | 495mm | 525mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 100mm | 110mm | 120mm | 130mm | 140mm |
Úhel hlavové trubky | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° |
Výška středu | 343mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm |
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) | -34mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm |
Délka celé vidlice | 560mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm |
Vyosení vidlice (offset) | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 726mm | 752mm | 776mm | 806mm | 835mm | 869mm |
Délka řetězové vzpěry | 433mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
Rozvor | 1158mm | 1184mm | 1208mm | 1238mm | 1267mm | 1301mm |
Délka horní trubky, horizontální | 560mm | 582mm | 604mm | 631mm | 659mm | 691mm |
Výška rámu v rozkroku | 727mm | 763mm | 766mm | 767mm | 773mm | 778mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° |
Bezkonkurenční manipulace
Všechno je to o jízdě. Postaven tak, aby vyzařoval nejvyšší jistotu trailů i tváří v tvář těm nejnepoddajnějším stezkám. Levo SL je dostatečně štíhlý a citlivý na to, aby pop, švihl a bičoval, ale dostatečně odolný, aby vydržel údery.
|
||
Bezkonkurenční schopnosti
Vytočte geometrii vašeho Levo SL se třemi možnostmi úhlu hlavové trubky a smíšeným nastavením kol (nebo ne). Odpružení Ride Dynamic Tuned poskytuje řadu inteligentních podpor od tlachání až po bezednou plyšovou blaženost na velkých hitech.
|
||
Prvotřídní zesílení
Jakmile jsme nastavili laťku schopností a ovladatelnosti, vylepšili jsme zážitek neuvěřitelně přirozeným výkonem pokročilého, plně integrovaného a tichého motoru Specialized SL 1.2, který jsme vylepšili o 43 % větším točivým momentem a o 33 % vyšším výkonem než jeho předchůdce.
|
||
Technologie podvozku a geometrie
Podívejte se a dozvíte se o technologii, která umožňuje Levo poskytovat nejlepší jízdu, zesílenou. Témata zahrnují design podvozku, specializovanou jízdní dynamiku, geometrii a jak přizpůsobit geometrii a velikost kol tak, aby vyhovovaly vašemu stylu a terénu.
|
||
Turbo SL 1.2 System Tech
Podívejte se na toto video, kde se dozvíte o přirozených pocitech z jízdy, výkonu, točivém momentu, hmotnosti, baterii, dojezdu, konektivitě a o tom, jak jsme jej učinili o 1 % tišší než jeho předchůdce.
|
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.