Horské elektrokolo SPECIALIZED Turbo Levo SL Ohlins Coil Solidity / Maroon / Burnt Gold Metallic
Kategorie: | Celoodpružená horská elektrokola |
---|---|
Velikost kol: | 29"/27,5" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2025 |
Značka pohonu: | SPECIALIZED |
Motor: | New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor |
Baterie: | Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
Displej: | Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Rám: | Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels |
Vidlice: | Ohlins RXF 38, 160mm travel, 29" |
Tlumič: | Ohlins TTX Coil shock, S2: 411lb, S3: 457lb, S4: 502lb, S5: 548lb, S6: 605lb |
Řazení: | SRAM AXS POD Controller |
Přehazovačka: | SRAM GX Eagle Transmission Derailleur |
Kazeta: | SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t |
Řetěz: | SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain |
Kliky: | SRAM GX Eagle Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, 165mmm |
Brzdy: | Tektro DHR Evo brake |
Zapletená kola: | Roval Traverse Alloy 29" - Roval Traverse Alloy 27.5", XD freehub body |
Pláště: | Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" - Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.3" |
Sedlo: | Specialized Bridge Mimic, hollow cromo rail |
Sedlovka: | Bike Yoke, Revive Max, 34.9, S1: 125mm, S2: 160mm, S3-S4: 185mm, S5-S6: 213mm |
Představec: | RaceFace Aeffect R 35mm bore, 40mm length |
Řidítka: | Raceface Turbine Alloy, 35mm dia, S1/S2: 20mm rise, 800mm width, S3-S6: 40mm rise, 800mm width |
Gripy: | Diety Lockjaw grips |
Pro všechny, kteří sní o nekonečném singletracku, pořádných skocích a lepší kondici a rychlosti máme nové kolo – Levo SL. Levo SL nabízí bezkonkurenční poměr nízké hmotnosti a výkonu. Jeho lehounké řízení, schopnosti v terénu a zesílení tvé snahy až dvakrát, tě na trailech pošle ještě dál a výš než jakékoliv jiné kolo. Rozhlédni se po ostatních kolech s motorem i bez a hned ti dojde, že Levo SL je prostě dokonalé kolo na traily.
JE TO O PROŽITKU Z JÍZDY: Dokonalé kolo poznáš tak, že o něm nevíš. Rám modelu Levo SL jsme proto osekali na minimum, tak aby byl štíhlý a obratný. Je dost silný na to, aby zvládnul hrubší zacházení a zároveň tak lehký, že s ním projedeš kdejakou kamenitou sekcí jako nůž máslem. Vyladěná geometrie, kinematika tlumení a možnosti nastavení tlumiče tě přesvědčí, že Levo SL je to pravé.
GEOMETRIE NA MÍRU: Při vývoji tohoto modelu jsme mysleli především na výkon a snadnou ovladatelnost. Karbon je na rámu rozmístěn tak, aby kolo bylo tuhé, neprohýbalo se do boků a šlo snadno za pedálem. Geometrie kokpitu zlepšuje trakci i přesnost v klopenkách a snížený střed společně s položeným hlavovým úhlem, který si můžeš nastavit (63°, 64.25°, 65.5°) zajistí stabilitu i obratnost v jakémkoliv terénu, který na tebe čeká.
MULLET: Přední kolo o průměru 29“ zajistí stabilitu a trakci i v pořádně rozbitém terénu a zadní kolo o průměru 27.5“ zase umožňuje krátké vzpěry a neskutečně živé řízení na trailu. Chceš dozadu nahodit valivější 29“? Není problém – stačí otočit flip chip v uchycení tlumiče a zadní stavba pobere i velké kolo.
TURBO OPERAČNÍ SYSTÉM: Náš zcela integrovaný operační systém ti poskytne neskutečný výkon a kvalitu, co se týká točivého momentu, dojezdu, pocitu z jízdy, rychlosti, spolehlivosti a celkového zážitku. Neviditelná ruka motoru tě posune ke spoustě dalších zážitků a dodá ti sílu dojet dál a užít si to naplno.
SPECIALIZED SL 1.2 MOTOR: Seznam se s motorem Specialized SL 1.2. Nový motor je téměř neslyšný a pracuje zcela přirozeně. Nabízí o 43 % větší kroutivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 Wattů) než jeho předchůdce. Tvou sílu tak zvládne znásobit až 2x. V kombinaci s 320Wh baterií, která hladce zapadne do rámu, tě v režimu eco Levo SL udrží v sedle až 5 hodin. Výlet si můžeš prodloužit díky přídavné baterii Range Extender o kapacitě 160 Wh (prodává se samostatně), která je tak kompaktní, že ji vejdeš do držáku na lahev a přitom ti dodá dalších 50 % dojezdu.
VŠECHNO JE PROPOJENÉ: Mozkem kola je ovládací jednotka MasterMind TCU, která propojuje operační systém Turbo OS a mobilní aplikaci Specialized. Technologie MicroTune ti umožní snadno regulovat výkon a pomocí aplikace si systém pravidelně aktualizuješ tak abys byl či byla vždy nejrychlejší. Levo SL je plně propojené s aplikací Specialized, a nabízí tak personalizované nastavení motoru i pokročilé funkce, jako je Smart Control a Turbo System Lock.
-
Traverse Alloy Wheels - Nejpevnější a nejlepší jízdní kola z lehké slitiny na horách
-
Pružinový tlumič Öhlins TTX22 – zvládá sjezdy na světovém poháru a zároveň solidní efektivitu při šlapání
-
Vidlice Öhlins RXF38 – díky vylepšené citlivosti zajistí optimální trakci a ovladatelnost kola na trailu či v enduro terénu
-
Brzdy TRP DHR EVO – neskutečná brzdná síla s bezkonkurenční modulací výkonu a efektivní chlazení
-
Řazení SRAM GX Eagle – velký rozsah a nekompromisní výkon bezdrátového řazení
-
Teleskopická sedlovka Bike Yoke Revive Max – minimální stack i celková délka, hladký chod
Velikosti
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 165mm | 165mm | 165mm | 165mm |
Šířka řídítek | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 125mm | 125mm | 160mm | 185mm | 213mm | 213mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 609mm | 617mm | 626mm | 635mm | 645mm | 654mm |
Dosah | 405mm | 425mm | 445mm | 470mm | 495mm | 525mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 100mm | 110mm | 120mm | 130mm | 140mm |
Úhel hlavové trubky | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° |
Výška středu | 343mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm |
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) | -34mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm |
Délka celé vidlice | 560mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm |
Vyosení vidlice (offset) | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 726mm | 752mm | 776mm | 806mm | 835mm | 869mm |
Délka řetězové vzpěry | 433mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
Rozvor | 1158mm | 1184mm | 1208mm | 1238mm | 1267mm | 1301mm |
Délka horní trubky, horizontální | 560mm | 582mm | 604mm | 631mm | 659mm | 691mm |
Výška rámu v rozkroku | 727mm | 763mm | 766mm | 767mm | 773mm | 778mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° |
Bezkonkurenční manipulace
Všechno je to o jízdě. Postaven tak, aby vyzařoval nejvyšší jistotu trailů i tváří v tvář těm nejnepoddajnějším stezkám. Levo SL je dostatečně štíhlý a citlivý na to, aby pop, švihl a bičoval, ale dostatečně odolný, aby vydržel údery.
|
||
Bezkonkurenční schopnosti
Vytočte geometrii vašeho Levo SL se třemi možnostmi úhlu hlavové trubky a smíšeným nastavením kol (nebo ne). Odpružení Ride Dynamic Tuned poskytuje řadu inteligentních podpor od tlachání až po bezednou plyšovou blaženost na velkých hitech.
|
||
Prvotřídní zesílení
Jakmile jsme nastavili laťku schopností a ovladatelnosti, vylepšili jsme zážitek neuvěřitelně přirozeným výkonem pokročilého, plně integrovaného a tichého motoru Specialized SL 1.2, který jsme vylepšili o 43 % větším točivým momentem a o 33 % vyšším výkonem než jeho předchůdce.
|
||
Technologie podvozku a geometrie
Podívejte se a dozvíte se o technologii, která umožňuje Levo poskytovat nejlepší jízdu, zesílenou. Témata zahrnují design podvozku, specializovanou jízdní dynamiku, geometrii a jak přizpůsobit geometrii a velikost kol tak, aby vyhovovaly vašemu stylu a terénu.
|
||
Turbo SL 1.2 System Tech
Podívejte se na toto video, kde se dozvíte o přirozených pocitech z jízdy, výkonu, točivém momentu, hmotnosti, baterii, dojezdu, konektivitě a o tom, jak jsme jej učinili o 1 % tišší než jeho předchůdce. |
Co je uvnitř GENIE Podívejte se, jak tlumič GENIE kombinuje lineární pružení vinuté pružiny, které zlepšuje kontrolu v "zóně nárazu“, s progresivním pružením vzduchové pružiny na konci zdvihu, aby se snížilo riziko dorazu. Je to to nejlepší z obou světů - vinuté i vzduchové - s možností dodatečného ladění. Rozlučte se s kompromisy a přivítejte budoucnost jízdy |
|||||||||||||||||
Technologie rámu a geometrie Podívejte se a seznamte se s technologiemi, které umožňují modelu Levo poskytovat tu nejlepší jízdu v zesílené podobě. Témata zahrnují konstrukci podvozku, systém Specialized Ride Dynamics, geometrii a způsob přizpůsobení geometrie a velikosti kol vašemu stylu a terénu. |
|||||||||||||||||
Specialized SL 1.2 System Tech Podívejte se na toto video, kde se dozvíte podrobnosti o přirozeném pocitu z jízdy, výkonu, točivém momentu, hmotnosti, baterii, dojezdu, konektivitě a o tom, jak jsme dosáhli o 40 % nižšího hluku než u předchůdce systému Turbo SL 1.2. |
|||||||||||||||||
|
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.