Neohodnoceno

Horské elektrokolo SPECIALIZED Turbo Levo SL Expert Carbon / Obsidian / Bronze

Varianta
Můžeme doručit do:
22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 22.4.2025 Zvolte variantu
Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zvolte variantu
Kód: 96825-3001 96825-3002 96825-3003 96825-3004 96825-3005 96825-3006 Zvolte variantu
Značka: Specialized
234 000 Kč
Kategorie: Celoodpružená horská elektrokola
Velikost kol: 29"/27,5"
Typ kola: Unisex
Modelový rok: 2025
Značka pohonu: SPECIALIZED
Motor: New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
Baterie: Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
Displej: Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Rám: Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels
Vidlice: Fox 36 Performance Elite series, 29", Grip X2 damper, S1: 150mm, S2-S6: 160mm
Tlumič: FOX FLOAT Performance Elite with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/3 setting Open mode tuning range, LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm
Řazení: SRAM AXS POD Controller
Přehazovačka: SRAM GX Eagle Transmission Derailleur
Kazeta: SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
Řetěz: SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
Kliky: SRAM GX Eagle Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, 165mmm
Brzdy: SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc
Zapletená kola: Roval Traverse Alloy 29" - Roval Traverse Alloy 27.5", XD freehub body
Pláště: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" - Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
Sedlo: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sedlovka: PNW Loam post w/travel adjust S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4/S5/S6: 200mm
Představec: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Řidítka: Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise
Gripy: Diety Lockjaw grips

Pro všechny, kteří sní o nekonečném singletracku, pořádných skocích a lepší kondici a rychlosti máme nové kolo –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Levo SL. Levo SL nabízí bezkonkurenční poměr nízké hmotnosti a výkonu. Jeho lehounké řízení, schopnosti v terénu a zesílení tvé snahy až dvakrát, tě na trailech pošle ještě dál a výš než jakékoliv jiné kolo. Rozhlédni se po ostatních kolech s motorem i bez a hned ti dojde, že Levo SL je prostě dokonalé kolo na traily.

JE TO O PROŽITKU Z JÍZDY: Dokonalé kolo poznáš tak, že o něm nevíš. Rám modelu Levo SL jsme proto osekali na minimum, tak aby byl štíhlý a obratný. Je dost silný na to, aby zvládnul hrubší zacházení a zároveň tak lehký, že s ním projedeš kdejakou kamenitou sekcí jako nůž máslem. Vyladěná geometrie, kinematika tlumení a možnosti nastavení tlumiče tě přesvědčí, že Levo SL je to pravé.

JAKO NA LÉTAJÍCÍM KOBERCI: GENIE je náš nový vzduchový tlumič, který každému milovníkovi trailů splní tři přání: maximální trakci po vzoru pružinových tlumičů, lepší ochranu před dorazy než u klasického vzduchového tlumení a nevídaně přesné možnosti nastavení rozsahu a chodu tlumiče nezávisle u každé komory. GENIE má spolehlivý lineární průběh zdvihu jako u pružinového tlumiče, ale zároveň nabízí nevídanou citlivost vůči nárazům díky pozitivní vzduchové komoře, která pokrývá poslední milimetry zdvihu. Snižuje tak šanci, že tlumič půjde až na doraz. GENIE tak nabízí to nejlepší z obou světů tlumení.

GEOMETRIE NA MÍRU: Při vývoji tohoto modelu jsme mysleli především na výkon a snadnou ovladatelnost. Karbon je na rámu rozmístěn tak, aby kolo bylo tuhé, neprohýbalo se do boků a šlo snadno za pedálem. Geometrie kokpitu zlepšuje trakci i přesnost v klopenkách a snížený střed společně s položeným hlavovým úhlem, který si můžeš nastavit (63°, 64.25°, 65.5°) zajistí stabilitu i obratnost v jakémkoliv terénu, který na tebe čeká.

MULLET: Přední kolo o průměru 29“ zajistí stabilitu a trakci i v pořádně rozbitém terénu a zadní kolo o průměru 27.5“ zase umožňuje krátké vzpěry a neskutečně živé řízení na trailu. Chceš dozadu nahodit valivější 29“? Není problém – stačí otočit flip chip v uchycení tlumiče a zadní stavba pobere i velké kolo.

TURBO OPERAČNÍ SYSTÉM: Náš zcela integrovaný operační systém ti poskytne neskutečný výkon a kvalitu, co se týká točivého momentu, dojezdu, pocitu z jízdy, rychlosti, spolehlivosti a celkového zážitku. Neviditelná ruka motoru tě posune ke spoustě dalších zážitků a dodá ti sílu dojet dál a užít si to naplno.

SPECIALIZED SL 1.2 MOTOR: Seznam se s motorem Specialized SL 1.2. Nový motor je téměř neslyšný a pracuje zcela přirozeně. Nabízí o 43 % větší kroutivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 Wattů) než jeho předchůdce. Tvou sílu tak zvládne znásobit až 2x. V kombinaci s 320Wh baterií, která hladce zapadne do rámu, tě v režimu eco Levo SL udrží v sedle až 5 hodin. Výlet si můžeš prodloužit díky přídavné baterii Range Extender o kapacitě 160 Wh (prodává se samostatně), která je tak kompaktní, že ji vejdeš do držáku na lahev a přitom ti dodá dalších 50 % dojezdu.

VŠECHNO JE PROPOJENÉ: Mozkem kola je ovládací jednotka MasterMind TCU, která propojuje operační systém Turbo OS a mobilní aplikaci Specialized. Technologie MicroTune ti umožní snadno regulovat výkon a pomocí aplikace si systém pravidelně aktualizuješ tak abys byl či byla vždy nejrychlejší. Levo SL je plně propojené s aplikací Specialized, a nabízí tak personalizované nastavení motoru i pokročilé funkce, jako je Smart Control a Turbo System Lock.

  • Traverse Alloy Wheels - The strongest, best riding alloy wheelset on the mountain

  • Vidlice FOX 36 Performance Elite – skvěle nastavitelný X2 tlumič s hladkým chodem určený na sjezdy

  • SRAM Maven Bronze – účinné brzdy s rotory HS2 a skvělým chlazením

  • Řazení SRAM GX Eagle – velký rozsah a nekompromisní výkon bezdrátového řazení

  • Teleskopická sedlovka PNW Loam – lehká sedlovka, u které si nastavíš zdvih v mžiku i bez nářadí

 

 

S-Sizing: Size down for More Maneuverability Size up for More Stability

 

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.

Geometrie

 
S1 S2 S3 S4 S5 S6
Délka klik 165mm 165mm 165mm 165mm 165mm 165mm
Šířka řídítek 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm
Délka představce 40mm 40mm 40mm 40mm 40mm 40mm
Šířka sedla 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Délka sedlovky 125mm 125mm 160mm 185mm 213mm 213mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 609mm 617mm 626mm 635mm 645mm 654mm
Dosah 405mm 425mm 445mm 470mm 495mm 525mm
Délka hlavové trubky 95mm 100mm 110mm 120mm 130mm 140mm
Úhel hlavové trubky 64.6° 64.6° 64.6° 64.6° 64.6° 64.6°
Výška středu 343mm 348mm 348mm 348mm 348mm 348mm
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) -34mm -29mm -29mm -29mm -29mm -29mm
Stopa kola (27,5 střed) 132mm 132mm 132mm 132mm 132mm 132mm
Délka celé vidlice 560mm 570mm 570mm 570mm 570mm 570mm
Vyosení vidlice (offset) 42mm 42mm 42mm 42mm 42mm 42mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 726mm 752mm 776mm 806mm 835mm 869mm
Délka řetězové vzpěry 433mm 432mm 432mm 432mm 432mm 432mm
Rozvor 1158mm 1184mm 1208mm 1238mm 1267mm 1301mm
Délka horní trubky, horizontální 560mm 582mm 604mm 631mm 659mm 691mm
Výška rámu v rozkroku 727mm 763mm 766mm 767mm 773mm 778mm
Délka sedlové trubky 385mm 385mm 405mm 425mm 445mm 465mm
Úhel sedlové trubky 75.8° 75.8° 75.8° 75.8° 75.8° 75.8°

 

 
 
Bezkonkurenční manipulace
Bezkonkurenční manipulace

Všechno je to o jízdě. Postaven tak, aby vyzařoval nejvyšší jistotu trailů i tváří v tvář těm nejnepoddajnějším stezkám. Levo SL je dostatečně štíhlý a citlivý na to, aby pop, švihl a bičoval, ale dostatečně odolný, aby vydržel údery.
Bezkonkurenční schopnosti
Bezkonkurenční schopnosti

Vytočte geometrii vašeho Levo SL se třemi možnostmi úhlu hlavové trubky a smíšeným nastavením kol (nebo ne). Odpružení Ride Dynamic Tuned poskytuje řadu inteligentních podpor od tlachání až po bezednou plyšovou blaženost na velkých hitech.
Prvotřídní zesílení
Prvotřídní zesílení

Jakmile jsme nastavili laťku schopností a ovladatelnosti, vylepšili jsme zážitek neuvěřitelně přirozeným výkonem pokročilého, plně integrovaného a tichého motoru Specialized SL 1.2, který jsme vylepšili o 43 % větším točivým momentem a o 33 % vyšším výkonem než jeho předchůdce.
Technologie podvozku a geometrie
Technologie podvozku a geometrie
 
Podívejte se a dozvíte se o technologii, která umožňuje Levo poskytovat nejlepší jízdu, zesílenou. Témata zahrnují design podvozku, specializovanou jízdní dynamiku, geometrii a jak přizpůsobit geometrii a velikost kol tak, aby vyhovovaly vašemu stylu a terénu.
 
 
Turbo SL 1.2 System Tech
Turbo SL 1.2 System Tech

Podívejte se na toto video, kde se dozvíte o přirozených pocitech z jízdy, výkonu, točivém momentu, hmotnosti, baterii, dojezdu, konektivitě a o tom, jak jsme jej učinili o 1 % tišší než jeho předchůdce.
 
 

 

Co je uvnitř GENIE

Podívejte se, jak tlumič GENIE kombinuje lineární pružení vinuté pružiny, které zlepšuje kontrolu v "zóně nárazu“, s progresivním pružením vzduchové pružiny na konci zdvihu, aby se snížilo riziko dorazu. Je to to nejlepší z obou světů - vinuté i vzduchové - s možností dodatečného ladění. Rozlučte se s kompromisy a přivítejte budoucnost jízdy
Technologie rámu a geometrie

Podívejte se a seznamte se s technologiemi, které umožňují modelu Levo poskytovat tu nejlepší jízdu v zesílené podobě. Témata zahrnují konstrukci podvozku, systém Specialized Ride Dynamics, geometrii a způsob přizpůsobení geometrie a velikosti kol vašemu stylu a terénu.
Specialized SL 1.2 System Tech

Podívejte se na toto video, kde se dozvíte podrobnosti o přirozeném pocitu z jízdy, výkonu, točivém momentu, hmotnosti, baterii, dojezdu, konektivitě a o tom, jak jsme dosáhli o 40 % nižšího hluku než u předchůdce systému Turbo SL 1.2.
   
Požírá nerovnosti jako naše Enduro
Díky technologii tlumičů GENIE má Stumpy 15 o 16,3 % lepší výkon při nárazech než "kolo roku" Stumpjumper EVO. Díky plošší křivce pružiny v prvních 70 % zdvihu využívá doslova více zdvihu pro stejně velkou nerovnost.
0 57 % lepší trakce
Technologie GENIE zajišťuje o 57 % kratší dobu ztráty trakce než standardní vzduchové tlumiče, protože technologie GENIE poskytuje pružný výkon podobný ocelové pružině, který udržuje kolo v kontaktu se zemí po větší procento času než typická vzduchová pružina.
Sbohem a šáteček dorazům
Pošli to tam s jistotou. Dle testů v terénu se díky GENIE oproti standardnímu vzduchovému tlumiči FOX FLOAT dostaneš na dorazy o 39 % méně.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX