Horské elektrokolo SPECIALIZED Turbo Levo SL Comp Cypress Metallic / Cypress / Dark Moss Green
Kategorie: | Celoodpružená horská elektrokola |
---|---|
Velikost kol: | 29"/27,5" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2025 |
Značka pohonu: | SPECIALIZED |
Motor: | New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor |
Baterie: | Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
Displej: | Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Rám: | Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels |
Vidlice: | FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel |
Tlumič: | FOX FLOAT X Performance with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/3 setting Open mode tuning range, LSR adjustment, S2-S6:210x55mm, S1: FOX FLOAT Performance 210x52.5mm |
Řazení: | SRAM AXS POD Controller |
Přehazovačka: | SRAM S1000 Eagle Transmission Derailleur |
Kazeta: | SRAM XS-1270 Transmission Cassette, 12spd, 10-52t |
Řetěz: | SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain |
Kliky: | SRAM S1000 Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, 165mm |
Brzdy: | SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc |
Náboje: | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h - Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h |
Ráfky: | Specialized 29/27.5, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Pláště: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" - Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.3" |
Sedlo: | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Sedlovka: | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4: 170mm, S5/S6: 190mm |
Představec: | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Řidítka: | Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise |
Gripy: | Diety Lockjaw grips |
Pro všechny, kteří sní o nekonečném singletracku, pořádných skocích a lepší kondici a rychlosti máme nové kolo – Levo SL. Levo SL nabízí bezkonkurenční poměr nízké hmotnosti a výkonu. Jeho lehounké řízení, schopnosti v terénu a zesílení tvé snahy až dvakrát, tě na trailech pošle ještě dál a výš než jakékoliv jiné kolo. Rozhlédni se po ostatních kolech s motorem i bez a hned ti dojde, že Levo SL je prostě dokonalé kolo na traily.
JE TO O PROŽITKU Z JÍZDY: Dokonalé kolo poznáš tak, že o něm nevíš. Rám modelu Levo SL jsme proto osekali na minimum, tak aby byl štíhlý a obratný. Je dost silný na to, aby zvládnul hrubší zacházení a zároveň tak lehký, že s ním projedeš kdejakou kamenitou sekcí jako nůž máslem. Vyladěná geometrie, kinematika tlumení a možnosti nastavení tlumiče tě přesvědčí, že Levo SL je to pravé.
JAKO NA LÉTAJÍCÍM KOBERCI: GENIE je náš nový vzduchový tlumič, který každému milovníkovi trailů splní tři přání: maximální trakci po vzoru pružinových tlumičů, lepší ochranu před dorazy než u klasického vzduchového tlumení a nevídaně přesné možnosti nastavení rozsahu a chodu tlumiče nezávisle u každé komory. GENIE má spolehlivý lineární průběh zdvihu jako u pružinového tlumiče, ale zároveň nabízí nevídanou citlivost vůči nárazům díky pozitivní vzduchové komoře, která pokrývá poslední milimetry zdvihu. Snižuje tak šanci, že tlumič půjde až na doraz. GENIE tak nabízí to nejlepší z obou světů tlumení.
GEOMETRIE NA MÍRU: Při vývoji tohoto modelu jsme mysleli především na výkon a snadnou ovladatelnost. Karbon je na rámu rozmístěn tak, aby kolo bylo tuhé, neprohýbalo se do boků a šlo snadno za pedálem. Geometrie kokpitu zlepšuje trakci i přesnost v klopenkách a snížený střed společně s položeným hlavovým úhlem, který si můžeš nastavit (63°, 64.25°, 65.5°) zajistí stabilitu i obratnost v jakémkoliv terénu, který na tebe čeká.
MULLET: Přední kolo o průměru 29“ zajistí stabilitu a trakci i v pořádně rozbitém terénu a zadní kolo o průměru 27.5“ zase umožňuje krátké vzpěry a neskutečně živé řízení na trailu. Chceš dozadu nahodit valivější 29“? Není problém – stačí otočit flip chip v uchycení tlumiče a zadní stavba pobere i velké kolo.
TURBO OPERAČNÍ SYSTÉM: Náš zcela integrovaný operační systém ti poskytne neskutečný výkon a kvalitu, co se týká točivého momentu, dojezdu, pocitu z jízdy, rychlosti, spolehlivosti a celkového zážitku. Neviditelná ruka motoru tě posune ke spoustě dalších zážitků a dodá ti sílu dojet dál a užít si to naplno.
SPECIALIZED SL 1.2 MOTOR: Seznam se s motorem Specialized SL 1.2. Nový motor je téměř neslyšný a pracuje zcela přirozeně. Nabízí o 43 % větší kroutivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 Wattů) než jeho předchůdce. Tvou sílu tak zvládne znásobit až 2x. V kombinaci s 320Wh baterií, která hladce zapadne do rámu, tě v režimu eco Levo SL udrží v sedle až 5 hodin. Výlet si můžeš prodloužit díky přídavné baterii Range Extender o kapacitě 160 Wh (prodává se samostatně), která je tak kompaktní, že ji vejdeš do držáku na lahev a přitom ti dodá dalších 50 % dojezdu.
VŠECHNO JE PROPOJENÉ: Mozkem kola je ovládací jednotka MasterMind TCU, která propojuje operační systém Turbo OS a mobilní aplikaci Specialized. Technologie MicroTune ti umožní snadno regulovat výkon a pomocí aplikace si systém pravidelně aktualizuješ tak abys byl či byla vždy nejrychlejší. Levo SL je plně propojené s aplikací Specialized, a nabízí tak personalizované nastavení motoru i pokročilé funkce, jako je Smart Control a Turbo System Lock.
-
Vidlice FOX FLOAT 36 Rhythm – skvělý poměr ceny a výkonu a základní možnosti nastavení
-
SRAM Maven Bronze – účinné brzdy s rotory Centerline a skvělým chlazením
-
Řazení SRAM AXS – kazeta SRAM Eagle s velkým rozsahem a bezdrátovou přehazovačkou
-
X-Fusion Manic – jednoduchá teleskopická sedlovka s vnitřním vedením
Velikosti
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 165mm | 165mm | 165mm | 165mm |
Šířka řídítek | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 125mm | 125mm | 160mm | 185mm | 213mm | 213mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 609mm | 617mm | 626mm | 635mm | 645mm | 654mm |
Dosah | 405mm | 425mm | 445mm | 470mm | 495mm | 525mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 100mm | 110mm | 120mm | 130mm | 140mm |
Úhel hlavové trubky | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° |
Výška středu | 343mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm |
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) | -34mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm |
Délka celé vidlice | 560mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm |
Vyosení vidlice (offset) | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 726mm | 752mm | 776mm | 806mm | 835mm | 869mm |
Délka řetězové vzpěry | 433mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
Rozvor | 1158mm | 1184mm | 1208mm | 1238mm | 1267mm | 1301mm |
Délka horní trubky, horizontální | 560mm | 582mm | 604mm | 631mm | 659mm | 691mm |
Výška rámu v rozkroku | 727mm | 763mm | 766mm | 767mm | 773mm | 778mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° |
Bezkonkurenční manipulace
Všechno je to o jízdě. Postaven tak, aby vyzařoval nejvyšší jistotu trailů i tváří v tvář těm nejnepoddajnějším stezkám. Levo SL je dostatečně štíhlý a citlivý na to, aby pop, švihl a bičoval, ale dostatečně odolný, aby vydržel údery.
|
||
Bezkonkurenční schopnosti
Vytočte geometrii vašeho Levo SL se třemi možnostmi úhlu hlavové trubky a smíšeným nastavením kol (nebo ne). Odpružení Ride Dynamic Tuned poskytuje řadu inteligentních podpor od tlachání až po bezednou plyšovou blaženost na velkých hitech.
|
||
Prvotřídní zesílení
Jakmile jsme nastavili laťku schopností a ovladatelnosti, vylepšili jsme zážitek neuvěřitelně přirozeným výkonem pokročilého, plně integrovaného a tichého motoru Specialized SL 1.2, který jsme vylepšili o 43 % větším točivým momentem a o 33 % vyšším výkonem než jeho předchůdce.
|
||
Technologie podvozku a geometrie
Podívejte se a dozvíte se o technologii, která umožňuje Levo poskytovat nejlepší jízdu, zesílenou. Témata zahrnují design podvozku, specializovanou jízdní dynamiku, geometrii a jak přizpůsobit geometrii a velikost kol tak, aby vyhovovaly vašemu stylu a terénu.
|
||
Turbo SL 1.2 System Tech
Podívejte se na toto video, kde se dozvíte o přirozených pocitech z jízdy, výkonu, točivém momentu, hmotnosti, baterii, dojezdu, konektivitě a o tom, jak jsme jej učinili o 1 % tišší než jeho předchůdce. |
Co je uvnitř GENIE Podívejte se, jak tlumič GENIE kombinuje lineární pružení vinuté pružiny, které zlepšuje kontrolu v "zóně nárazu“, s progresivním pružením vzduchové pružiny na konci zdvihu, aby se snížilo riziko dorazu. Je to to nejlepší z obou světů - vinuté i vzduchové - s možností dodatečného ladění. Rozlučte se s kompromisy a přivítejte budoucnost jízdy |
|||||||||||||||||
Technologie rámu a geometrie Podívejte se a seznamte se s technologiemi, které umožňují modelu Levo poskytovat tu nejlepší jízdu v zesílené podobě. Témata zahrnují konstrukci podvozku, systém Specialized Ride Dynamics, geometrii a způsob přizpůsobení geometrie a velikosti kol vašemu stylu a terénu. |
|||||||||||||||||
Specialized SL 1.2 System Tech Podívejte se na toto video, kde se dozvíte podrobnosti o přirozeném pocitu z jízdy, výkonu, točivém momentu, hmotnosti, baterii, dojezdu, konektivitě a o tom, jak jsme dosáhli o 40 % nižšího hluku než u předchůdce systému Turbo SL 1.2. |
|||||||||||||||||
|
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.