Neohodnoceno

Horské elektrokolo SPECIALIZED Turbo Levo SL Comp Alloy SATIN PINE GREEN / FOREST GREEN

Varianta
Můžeme doručit do:
17.4.2025 17.4.2025 17.4.2025 17.4.2025 17.4.2025 17.4.2025 Zvolte variantu
Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zvolte variantu
Kód: 96824-5201 96824-5202 96824-5203 96824-5204 96824-5205 96824-5206 Zvolte variantu
Značka: Specialized
128 000 Kč
Kategorie: Celoodpružená horská elektrokola
Velikost kol: 29"/27,5"
Typ kola: Unisex
Modelový rok: 2024
Značka pohonu: SPECIALIZED
Motor: New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
Baterie: Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
Displej: Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Rám: All new Levo SL Alloy Frame, M5 alloy, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels
Vidlice: Fox 36 Rhythm, 29", S1: 150mm, S2-S6: 160mm
Tlumič: S1: Fox Float Performance Series, 210x50mm, S2-S6: Fox Float X Performance Series, 210x55mm
Řazení: SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
Přehazovačka: SRAM NX Eagle, 12-speed
Kazeta: SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
Řetěz: SRAM NX Eagle, 12-speed
Kliky: SRAM Dub alloy cranks, 165/170/175mm - New SL 1.2 spider, 104BCD w/SRAM 32t Transmission compatible alloy ring
Brzdy: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc
Ráfky: Specialized 29/27.5, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Náboje: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h - Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Pláště: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" - Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
Sedlo: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sedlovka: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm
Představec: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Řidítka: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Gripy: Specialized Trail Grips

Levo SL Alloy poskytuje bezkonkurenční jízdní kvalitu a schopnosti, zesílené. Pro trailového jezdce, který touží po serpentinovém singletracku, který ho posílá k nebi a žije pro rozvoj svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým kolem, Levo SL Alloy. Budete ohromeni jeho bezkonkurenční kombinací dokonalé ovladatelnosti, schopností a zesílení „2 X You“, které vám dává sílu jezdit na více stezkách. Porovnejte to s čímkoli, co existuje, s motorem nebo bez, a víme, že budete souhlasit – Levo SL Alloy je NEJLEPŠÍ TRAILOVÉ KOLO.

VŠE JE O JÍZDĚ — Když vše funguje správně, kolo při jízdě zmizí. Odebrali jsme hmotu, abychom zachovali levo SL Alloy štíhlou a citlivou. Je dostatečně pevný, aby vydržel těžké týrání, ale dostatečně lehký na to, aby zvládl velké pohyby. Jeho vytočená geometrie, kinematika a vyladění tlumičů nezanechávají nic žádoucího.

REFERENČNÍ RÁMEC — Všechno začíná zde. Živý, přesný pocit z jízdy. Celý podvozek – přední část, zadní část a spojovací článek, který je sjednocuje – jsme vyladili jako jeden celek, abychom minimalizovali boční ohyb při šlapání a využili každý kousek síly na pedál.

GEOMETRIE OVLÁDÁNÍ — Kokpit vás vycentruje v motocyklu, optimalizuje trakci a kontrolu v zatáčkách. Nízká středová konzola, prověšený úhel hlavové trubky a menší odsazení vidlice udržují věci stabilní v drsném terénu a zároveň vám dávají svobodu ničit zatáčky. Úhel hlavy lze přizpůsobit na 63,5, 64,5 a 65,5 stupňů.

MÉNĚ JE VÍCE – Levo SL Alloy je štíhlá a citlivá. Jeho vybraný výběr komponent je lehký, ale schopný – pro opravdové trailové ježdění. Dejte to všechno dohromady a získáte výhody zesílení spolu s ovládáním benchmarku.

SMÍŠENÉ KOLO — 29” přední kolo zajišťuje stabilitu a jistý výkon v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5” zadní kolo umožňuje kompaktní řetězovou vzpěru a super citlivé chování. Pokud dáváte přednost výhodám odvalování a trakce 29” zadního kola, stačí otočit čip otočného kloubu a namontovat velké kolo.

TURBO OPERAČNÍ SYSTÉM — Náš bezproblémově integrovaný operační systém poskytuje bezkonkurenční výkon napříč točivým momentem, rozsahem, pocitem z jízdy, kvalitou jízdy, výkonem, spolehlivostí a zážitkem z jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožňuje dělat víc, vědět víc, jít dál, cítit se silnější a bavit se.

MOTOR SPECIALIZED SL 1.2 — Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je velmi tichý, může se pochlubit bezkonkurenční hladkostí, poskytuje o 43 % vyšší točivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 wattů) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon „2x You“.

  • Nový rám z lehké slitiny je dodáván v konfiguraci smíšených kol (kompatibilní se zadními koly 29 bez potřeby dalších dílů.) Nová kinematika s plošší křivkou páky, která poskytuje větší podporu a hravost nahoře, ale spoustu kontroly v drsnějších podmínkách. Úhel hlavové trubky a výška středového držáku jsou nastavitelné.
  • Bojíte se, že vám dojde energie? Žádný problém. Motor Turbo Levo SL Alloy SL 1.2 zabere velké kilometry a dlouhé dny. A pokud hledáte ještě více kilometrů, náš prodlužovač dojezdu zvýší váš dojezd o dalších 50 procent. Naše aplikace Specialized navíc dokáže automaticky spravovat baterii, takže baterie vydrží tak dlouho, jak ji budete potřebovat.

Geometrie

 
S1 S2 S3 S4 S5 S6
Délka klik 165 mm 165 mm 170 mm 170 mm 170 mm 175 mm
Šířka řídítek 780 mm 780 mm 780 mm 780 mm 780 mm 780 mm
Délka představce 40 mm 40 mm 40 mm 40 mm 50 mm 50 mm
Šířka sedla 155 mm 155 mm 143 mm 143 mm 143 mm 143 mm
Délka sedlovky 100 mm 125 mm 150 mm 170 mm 170 mm 190 mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 609 mm 617 mm 626 mm 635 mm 645 mm 654 mm
Dosah 405 mm 425 mm 445 mm 470 mm 495 mm 525 mm
Délka hlavové trubky 95 mm 100 mm 110 mm 120 mm 130 mm 140 mm
Úhel hlavové trubky 64.6° 64.6° 64.6° 64.6° 64.6° 64.6°
Výška středu 343 mm 348 mm 348 mm 348 mm 348 mm 348 mm
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) -34 mm -29 mm -29 mm -29 mm -29 mm -29 mm
Stopa kola (27,5 střed) 132 mm 132 mm 132 mm 132 mm 132 mm 132 mm
Délka celé vidlice 560 mm 570 mm 570 mm 570 mm 570 mm 570 mm
Vyosení vidlice (offset) 42 mm 42 mm 42 mm 42 mm 42 mm 42 mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 726 mm 752 mm 776 mm 806 mm 835 mm 869 mm
Délka řetězové vzpěry 433 mm 432 mm 432 mm 432 mm 432 mm 432 mm
Rozvor 1158 mm 1184 mm 1208 mm 1238 mm 1267 mm 1301 mm
Délka horní trubky, horizontální 560 mm 582 mm 604 mm 631 mm 659 mm 691 mm
Výška rámu v rozkroku 727 mm 763 mm 766 mm 767 mm 773 mm 778 mm
Délka sedlové trubky 385 mm 385 mm 405 mm 425 mm 445 mm 465 mm
Úhel sedlové trubky 75.8° 75.8° 75.8° 75.8° 75.8° 75.8°

 

Velikostní tabulka

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX