Horské elektrokolo SPECIALIZED Turbo Levo SL Comp Alloy GLOSS CHARCOAL / SILVER DUST / BLACK
Kategorie: | Celoodpružená horská elektrokola |
---|---|
Velikost kol: | 29"/27,5" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2024 |
Značka pohonu: | SPECIALIZED |
Motor: | New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor |
Baterie: | Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
Displej: | Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Rám: | All new Levo SL Alloy Frame, M5 alloy, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels |
Vidlice: | Fox 36 Rhythm, 29", S1: 150mm, S2-S6: 160mm |
Tlumič: | S1: Fox Float Performance Series, 210x50mm, S2-S6: Fox Float X Performance Series, 210x55mm |
Řazení: | SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed |
Přehazovačka: | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Kazeta: | SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t |
Řetěz: | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Kliky: | SRAM Dub alloy cranks, 165/170/175mm - New SL 1.2 spider, 104BCD w/SRAM 32t Transmission compatible alloy ring |
Brzdy: | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc |
Ráfky: | Specialized 29/27.5, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Náboje: | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h - Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h |
Pláště: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" - Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3" |
Sedlo: | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Sedlovka: | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm |
Představec: | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Řidítka: | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Gripy: | Specialized Trail Grips |
Levo SL Alloy poskytuje bezkonkurenční jízdní kvalitu a schopnosti, zesílené. Pro trailového jezdce, který touží po serpentinovém singletracku, který ho posílá k nebi a žije pro rozvoj svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým kolem, Levo SL Alloy. Budete ohromeni jeho bezkonkurenční kombinací dokonalé ovladatelnosti, schopností a zesílení „2 X You“, které vám dává sílu jezdit na více stezkách. Porovnejte to s čímkoli, co existuje, s motorem nebo bez, a víme, že budete souhlasit – Levo SL Alloy je NEJLEPŠÍ TRAILOVÉ KOLO.
VŠE JE O JÍZDĚ — Když vše funguje správně, kolo při jízdě zmizí. Odebrali jsme hmotu, abychom zachovali levo SL Alloy štíhlou a citlivou. Je dostatečně pevný, aby vydržel těžké týrání, ale dostatečně lehký na to, aby zvládl velké pohyby. Jeho vytočená geometrie, kinematika a vyladění tlumičů nezanechávají nic žádoucího.
REFERENČNÍ RÁMEC — Všechno začíná zde. Živý, přesný pocit z jízdy. Celý podvozek – přední část, zadní část a spojovací článek, který je sjednocuje – jsme vyladili jako jeden celek, abychom minimalizovali boční ohyb při šlapání a využili každý kousek síly na pedál.
GEOMETRIE OVLÁDÁNÍ — Kokpit vás vycentruje v motocyklu, optimalizuje trakci a kontrolu v zatáčkách. Nízká středová konzola, prověšený úhel hlavové trubky a menší odsazení vidlice udržují věci stabilní v drsném terénu a zároveň vám dávají svobodu ničit zatáčky. Úhel hlavy lze přizpůsobit na 63,5, 64,5 a 65,5 stupňů.
MÉNĚ JE VÍCE – Levo SL Alloy je štíhlá a citlivá. Jeho vybraný výběr komponent je lehký, ale schopný – pro opravdové trailové ježdění. Dejte to všechno dohromady a získáte výhody zesílení spolu s ovládáním benchmarku.
SMÍŠENÉ KOLO — 29” přední kolo zajišťuje stabilitu a jistý výkon v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5” zadní kolo umožňuje kompaktní řetězovou vzpěru a super citlivé chování. Pokud dáváte přednost výhodám odvalování a trakce 29” zadního kola, stačí otočit čip otočného kloubu a namontovat velké kolo.
TURBO OPERAČNÍ SYSTÉM — Náš bezproblémově integrovaný operační systém poskytuje bezkonkurenční výkon napříč točivým momentem, rozsahem, pocitem z jízdy, kvalitou jízdy, výkonem, spolehlivostí a zážitkem z jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožňuje dělat víc, vědět víc, jít dál, cítit se silnější a bavit se.
MOTOR SPECIALIZED SL 1.2 — Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je velmi tichý, může se pochlubit bezkonkurenční hladkostí, poskytuje o 43 % vyšší točivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 wattů) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon „2x You“.
- Nový rám z lehké slitiny je dodáván v konfiguraci smíšených kol (kompatibilní se zadními koly 29 bez potřeby dalších dílů.) Nová kinematika s plošší křivkou páky, která poskytuje větší podporu a hravost nahoře, ale spoustu kontroly v drsnějších podmínkách. Úhel hlavové trubky a výška středového držáku jsou nastavitelné.
- Bojíte se, že vám dojde energie? Žádný problém. Motor Turbo Levo SL Alloy SL 1.2 zabere velké kilometry a dlouhé dny. A pokud hledáte ještě více kilometrů, náš prodlužovač dojezdu zvýší váš dojezd o dalších 50 procent. Naše aplikace Specialized navíc dokáže automaticky spravovat baterii, takže baterie vydrží tak dlouho, jak ji budete potřebovat.
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165 mm | 165 mm | 170 mm | 170 mm | 170 mm | 175 mm |
Šířka řídítek | 780 mm | 780 mm | 780 mm | 780 mm | 780 mm | 780 mm |
Délka představce | 40 mm | 40 mm | 40 mm | 40 mm | 50 mm | 50 mm |
Šířka sedla | 155 mm | 155 mm | 143 mm | 143 mm | 143 mm | 143 mm |
Délka sedlovky | 100 mm | 125 mm | 150 mm | 170 mm | 170 mm | 190 mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 609 mm | 617 mm | 626 mm | 635 mm | 645 mm | 654 mm |
Dosah | 405 mm | 425 mm | 445 mm | 470 mm | 495 mm | 525 mm |
Délka hlavové trubky | 95 mm | 100 mm | 110 mm | 120 mm | 130 mm | 140 mm |
Úhel hlavové trubky | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° |
Výška středu | 343 mm | 348 mm | 348 mm | 348 mm | 348 mm | 348 mm |
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) | -34 mm | -29 mm | -29 mm | -29 mm | -29 mm | -29 mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 132 mm | 132 mm | 132 mm | 132 mm | 132 mm | 132 mm |
Délka celé vidlice | 560 mm | 570 mm | 570 mm | 570 mm | 570 mm | 570 mm |
Vyosení vidlice (offset) | 42 mm | 42 mm | 42 mm | 42 mm | 42 mm | 42 mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 726 mm | 752 mm | 776 mm | 806 mm | 835 mm | 869 mm |
Délka řetězové vzpěry | 433 mm | 432 mm | 432 mm | 432 mm | 432 mm | 432 mm |
Rozvor | 1158 mm | 1184 mm | 1208 mm | 1238 mm | 1267 mm | 1301 mm |
Délka horní trubky, horizontální | 560 mm | 582 mm | 604 mm | 631 mm | 659 mm | 691 mm |
Výška rámu v rozkroku | 727 mm | 763 mm | 766 mm | 767 mm | 773 mm | 778 mm |
Délka sedlové trubky | 385 mm | 385 mm | 405 mm | 425 mm | 445 mm | 465 mm |
Úhel sedlové trubky | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° |
Velikostní tabulka
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.