Gravel kolo SPECIALIZED Diverge STR Comp Gloss White Sage / Pearl
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2024 |
Rám: | Diverge FACT 11r carbon frameset with front and rear Future Shock suspension, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice: | Future Shock 3.2 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount |
Řazení: | Shimano GRX RX820, 1x12-speed |
Přehazovačka: | Shimano GRX RX822-SGS, 12-speed |
Kazeta: | Shimano XT, 12-speed, 10-51t |
Kliky: | Shimano GRX RX820 - 40T |
Řetěz: | Shimano XT M8100, 12-speed w/ quick link |
Brzdy: | Shimano GRX RX820 |
Zapletená kola: | DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples - DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
Pláště: | Tracer Pro 2BR, 700x42 |
Sedlo: | Body Geometry Power Sport, steel rails |
Sedlovka: | S-Works Carbon Seat Post, 20mm Offset |
Řidítka: | Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare |
Představec: | Future Stem, Comp |
Omotávka: | Supacaz Super Sticky Kush |
Díky odpružení Future Shock vpředu i vzadu přináší nový model Diverge STR poddajnost bez kompromisů. Technologie Future Shock odpružením jezdce - namísto kola - zvyšuje kontrolu a účinnost a zároveň snižuje únavu, takže v náročném terénu dojedete dál a rychleji, než jste považovali za možné. Systém Diverge STR toho navíc dosahuje bez zvýšení hmotnosti kola, pomalé odezvy na šlapání a neefektivity jiných systémů odpružení. Model Diverge STR Comp začíná s naší karbonovou rámovou sadou FACT 11r s předním a zadním tlumičem Future Shock. Je vybaven sadou Shimano GRX 820pro rychlé a efektivní řazení s kazetou 10-51, která zajistí, že budete mít k dispozici převody pro každou jízdu. Kolo jezdí na kolech DT G540 se 42mm plášti Tracer Pro. Řídítka Adventure Gear z lehké slitiny, karbonová sedlovka S-Works a sedlo Power Sport tento celek skvěle doplňují a dělají z modelu Diverge STR nejschopnější model Diverge vůbec.
- Nový model Diverge má nejen nádherné linie, ale také dokonalé křivky. Na ideální cestě má zadní tlumič Future Shock 30 mm zdvihu, díky kterým se snadno vyrovnáte s nerovnostmi. Jeho hydraulické tlumení kontroluje zdvih, čímž eliminuje "houpání" při šlapání a zajišťuje, že vás velké nárazy nikdy nevyhodí ze sedla. To vše bez omezení posedu, fitu nebo efektivity šlapání.
- Technologie Future Shock, která jezdce odpružuje pomocí tlumeného a nastavitelného zdvihu - 20 mm vpředu/30 mm vzadu - absorbuje síly při nárazech, čímž zvyšuje vaši kontrolu a schopnosti a zároveň zachovává účinnost a odezvu rámu. Protože co se týče přenosu síly, jde stále o pevný rám a při sešlápnutí pedálu vystřelíte kupředu jako raketa. Takhle jste efektivní, máte pohodlí a hlavně - máte kolo pod kontrolou. Vaše kolo je lehké, svižné a pohotově reaguje.
- Tlumič Future Shock se zrodil na základě desetiletí inovací a naší filozofie "Plynulejší je rychlejší". Byl vytvořen pro vývoj kol, která vítězí na dlažebních kostkách, ale nejvíce jeho přednosti vyniknou na gravelu. Díky 20 mm nastavitelného, tlumeného předního zdvihu budete mít nad kolem kontrolu a zároveň budou vaše ruce, paže a ramena chráněny před nárazy.
- Větší schopnosti znamenají větší jistotu, větší jistota znamená více jízd, více jízd znamená více zábavy, a to vše začíná na kontaktní ploše. Nic nepodpoří schopnosti tak jako prostor pro pláště – a v tom jsme velkorysí. Až 47 mm v rozměru 700c a 2,1" na kole 650B. Diverge STR je nejschopnější gravel kolo, jaké jsme kdy vyrobili, a proto je i nejzábavnější. Spočítali jsme to.
Future Shock, který se zrodil z desetiletí inovací a naší filozofie Smoother is Faster, byl vytvořen s cílem vyvinout kola, která vyhrávají na dlažebních kostkách, ale své nejčistší vyjádření nalezla na štěrku. Je to 20 mm nastavitelného, tlumeného předního zdvihu, který vás udrží pod kontrolou a v cíli, a to vše při ochraně vašich rukou, paží a ramen před údery.
|
Nový Diverge nemá jen nádherné linie, ale také dokonalé křivky. Future Shock Rear staví 30 mm zadního zdvihu do ideální dráhy pro vyhlazení nerovné vozovky. Jeho hydraulické ovládání tlumení pohybu eliminuje „houpání“ pod výkonem a zajišťuje, že vás velké údery nikdy katapultují ze sedla, a to vše bez kompromisů v padnutí nebo účinnosti šlapání.
|
Více schopností znamená více jistoty, více jistoty znamená více jízd, více jízd znamená více zábavy a vše začíná na kontaktní ploše. Nic neodemyká schopnosti jako odklizení pneumatik a my se cítíme velkoryse. 47 mm u kola 700c a 2,1” u 650B. Diverge STR je nejschopnější gravel bike, jaký jsme kdy vyrobili, takže je to ta největší zábava. Počítali jsme.
|
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Geometrie
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Délka představce | 60mm | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm |
Šířka řídítek | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Délka sedlovky | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 569mm | 576mm | 593mm | 609mm | 633mm | 659mm |
Dosah | 365mm | 374mm | 383mm | 392mm | 401mm | 410mm |
Délka hlavové trubky | 100mm | 100mm | 115mm | 130mm | 155mm | 182mm |
Úhel hlavové trubky | 70° | 70.5° | 71.25° | 71.75° | 71.75° | 71.75° |
Výška středového složení | 270mm | 265mm | 265mm | 265mm | 265mm | 265mm |
BB Drop | 80mm | 85mm | 85mm | 85mm | 85mm | 85mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 69mm | 66mm | 61mm | 57mm | 57mm | 57mm |
Délka celé vidlice | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm |
Vyosení vidlice (offset) | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 607mm | 612mm | 619mm | 629mm | 645mm | 663mm |
Délka řetězové vzpěry | 429mm | 429mm | 429mm | 429mm | 429mm | 429mm |
Rozvor | 1023mm | 1027mm | 1034mm | 1044mm | 1060mm | 1078mm |
Délka horní trubky, horizontální | 527mm | 540mm | 556mm | 570mm | 586mm | 602mm |
Výška rámu v rozkroku | 704mm | 730mm | 753mm | 778mm | 804mm | 833mm |
Délka sedlové trubky | 390mm | 430mm | 470mm | 500mm | 530mm | 560mm |
Úhel sedlové trubky | 74.5° | 74.25° | 74° | 74° | 74° | 74° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.