Gravelové kolo AUTHOR Aura XR7 titan-matná/černá
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2025 |
Rám: | triple butted dural 6061 |
Vidlice: | AUTHOR karbonová, 1.5" tapered |
Řazení: | SHIMANO GRX 610 (12 |
Přehazovačka: | SHIMANO GRX 822 |
Kliky: | SHIMANO GRX 820-1, 42 zubů, 172,5 / 175 mm kliky |
Kazeta: | SHIMANO CS-M7100-12, 10-51 (12) |
Řetěz: | KMC X12 |
Brzdy: | SHIMANO 610 / SHIMANO GRX 400, kotoučové hydraulické |
Zapletená kola: | MAVIC Allroad CL 700, zapletená kola 20 děr, 12 × 100 mm přední pevná osa, 12 × 142 mm zadní pevná osa |
Pláště: | PANARACER Gravel King SK, skládací, 700 × 40C |
Představec: | RITCHEY Comp 4-Axis |
Řidítka: | RITCHEY Road ErgoMax, 420 / 440 / 460 mm |
Omotávky: | AUTHOR microfiber / gel |
Sedlovka: | RITCHEY 2B Comp (27.2) |
Sedlo: | PROLOGO Scratch M5 Space AGX T2.0 |
Nový duralový hydroformní rám s plně integrovanými tahy rámem včetně hlavového složení
Celokarbonová ultralehká vidlice s 6 závitovými body
Řazení a měnič SHIMANO GRX 820, 1 × 12 rychlostí
Zapletená kola MAVIC ALLROAD DISC CL UST 700c
Kotoučové hydraulické brzdy SHIMANO GRX 400
Značkové odlehčené pláště PANARACER Gravel King SK Sport TLC 700 × 40c
Doplňky RITCHEY Comp
Nejvyšší model sportovního gravelového kola Author Aura XR7 vyjíždí na velmi lehkém, 3× zeslabovaném duralovém rámu s velmi univerzální geometrií. Nabízí prakticky stejné osazení jako karbonový topmodel Guru, ale za výrazně dostupnější cenu. Rám s karbonovou vidlicí disponuje všemi moderními vlastnostmi, jako jsou pevné osy vpředu i vzadu, závitové vložky připravené na montáž nosičů i blatníků a hydroformní tvarování. Nechybí hydraulické kotoučové brzdy Shimano a značková bezdušová zapletená kola Mavic Allroad. Změnu převodů má na starost speciální gravelová sada Shimano GRX ve verzi 1 × 12 rychlostí. Vlastnosti kola lze jednoduše změnit osazením vhodných plášťů. V základní verzi s plášti Panaracer GravelKing 700 × 38 je to rychlý sportovní gravel, který pojede stejně dobře po silnici jako po šotolinové cestě. Při výměně za užší silniční gumy se z něj stane asfaltová raketa, která prožene i klasické silniční speciály. Pokud obujeme širší pláště se vzorkem, zvýší se výrazně jeho terénní schopnosti a pohodlí. Při osazení nosiči a brašnami se z něj může stát i expediční speciál.
Velikost | min výška | max výška | S/T c-t | S/T c-c | T/T h | T/T a | H/Tt | C/S | W/B | S/T ang. | H/T ang. | F/L | B/B | reach | stack | F/R | hb | stem | crank |
480 | 153 | 162 | 480 | 440 | 520 | 505 | 125 | 435 | 1020 | 74.5 | 70 | 408 | 71 | 364 | 562 | 45 | |||
540 | 176 | 185 | 540 | 500 | 570 | 553 | 165 | 435 | 1052 | 73.5 | 71 | 408 | 69 | 392 | 601 | 45 | |||
560 | 183 | 193 | 560 | 520 | 590 | 572 | 180 | 435 | 1062 | 73 | 71.5 | 408 | 68 | 402 | 617 | 45 | |||
580 | 190 | 205 | 580 | 540 | 610 | 589 | 200 | 435 | 1071 | 72.5 | 72 | 408 | 68 | 409 | 638 | 45 | |||
500 | 160 | 170 | 500 | 460 | 530 | 515 | 135 | 435 | 1026 | 74.5 | 70.5 | 408 | 70 | 371 | 572 | 45 | |||
520 | 168 | 178 | 520 | 480 | 550 | 534 | 150 | 435 | 1037 | 74 | 71 | 408 | 70 | 381 | 588 | 45 |
Vysvětlivky
- S/T c-t - seat tube (center-top), délka sedlové trubky od středu středového složení po její vrchol
- S/T c-c - seat tube (center-center), délka sedlové trubky od středu středového složení po osu horní rámové trubky
- T/T h - top tube horizontal, horizontální délka horní rámové trubky
- T/T a - top tube actual, skutečná délka horní rámové trubky
- H/T - head tube, délka hlavové trubky
- C/S - chain stay, délka řetězové vzpěry
- W/B - wheel base, rozvor kol (osová vzdálenost os předního a zadního kola)
- S/T ang. - seat tube angel, úhel mezi osou sedlové trubky a pomyslnou spojnicí osy předního a zadního kola
- H/T ang. - head tube angel, úhel mezi osou hlavové trubky a pomyslnou spojnicí osy předního a zadního kola
- F/L - fork length, délka vidlice od spodní části hlavového složení po střed předního kola
- B/B drop - bottom bracked drop, vzdálenost mezi pomyslnou spoj. středů kol a středu středového složení, měřenou od středového složení
- F/R - fork rake, vzdálenost mezi osou hlavové trubky a osou vidlice měřené ve středu předního kola, tzv. off set
- hb - řidítka
- stem - představec
- crank - kliky
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.